فونیکسریمکسبهتام

محدودیت های تردد وسایل نقلیه در روزهای پایانی هفته اعلام شد

عصرخودرو: مرکز مدیریت راه های کشور محدودیت ها و ممنوعیت های تردد در برخی از محورهای مواصلاتی از دوم تا چهارم اردیبهشت ماه سال جاری را اعلام کرد.

محدودیت های تردد وسایل نقلیه در روزهای پایانی هفته اعلام شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایرنا، تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 2 اردیبهشت ماه تا ساعت 24 روز جمعه 4 اردیبهشت ماه 94 از محورهای کندوان (کرج- چالوس)، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.
    همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14:00 روز جمعه 4 اردیبهشت ماه تا ساعت 01:00 بامداد روز شنبه 5 اردیبهشت ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:00 روز جمعه 4 اردیبهشت ماه تا ساعت 01:00 بامداد روز شنبه 5 اردیبهشت ماه از 15 کیلومتر بالای مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج، بصورت یکطرفه خواهد بود.
    به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی تردد کلیه اتوبوس ها، تریلرها، کامیونها و کامیونت ها در محور کندوان همچنان ممنوع است و در محور هراز نیز تردد کلیه کامیونها، تریلرها و اتوبوس ها تا اطلاع ثانوی ممنوع شده است.
    در محور فیروزکوه تردد تمام تریلرها از ساعت 6 تا 24 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه دوم، سوم و چهارم اردیبهشت ماه از تهران به قائمشهر و بالعکس، ممنوع است و حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی از این ممنوعیت مستثنی هستند.
    براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه های تردد شمار و گشتهای شعب سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سراسر کشور، در حال حاضر به استثنای محورهای مسدود و ممنوع مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد درآنها به روال عادی در جریان است.
    طی شبانه روز گذشته، کل تردد ثبت شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی یک هزار و 425 تردد شمار فعال درمحورهای برون شهری، نسبت به روز مشابه سال قبل یک درصد افزایش نشان می دهد که سهم وسایل نقلیه سنگین20 درصد و اوج تردد نیز بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح امروز بوده است.
    همچنین آزادراه چالوس - مرزن آباد مسیر شمال به جنوب، مقطع واقع در استان مازندران، بدلیل ریزش کوه تا اطلاع بعدی مسدود و جاده قدیم مرزن آباد - چالوس به عنوان محور جایگزین معرفی می گردد.
    محور فرعی شمشک - دیزین واقع در استانهای البرز و تهران، از ساعت 15 روز 29 مهر تا اطلاع بعدی، بدلیل بارش برف مسدودو تردد از محور کرج – گچسر - مرزن آباد انجام می شود.
    محور کرج - چالوس (کندوان) واقع در استان البرز برای عبور وسایل نقلیه سنگین اعم از اتوبوس، مینی بوس، کامیون و کامیونت تا اطلاع بعدی ممنوع شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو