فونیکسریمکسبهتام

رئیس اداره راه و شهرسازی نمین خبر داد

بهسازی کنارگذر گردنه حیران در تسهیل عبور و مرور

عصرخودرو: رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نمین از اجرای عملیات تسطیح و بهسازی جاده کنارگذر تونل حیران در محور اردبیل – آستارا خبر داد.

بهسازی کنارگذر گردنه حیران در تسهیل عبور و مرور
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، بهرام سرش خیاوی عصر امروز در جریان بازدید از پروژه بهسازی جاده کنارگذر تونل حیران در محدوده شهرستان نمین اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل بهار و نزدیک بودن سفرهای تابستانی به استان جاده کنارگذر تونل به طول پنج کیلومتر مورد تسطیح و بهسازی قرار گرفت.

    وی با اشاره به اینکه محور گردنه حیران پرترددترین جاده استان است و همه ساله هموطنان زیادی از این محور عبور می‌کنند، تصریح کرد: در مواقع وجود ترافیک سنگین و به منظور هدایت ترافیک و گذر آسان و روان خودروها و دستگاه‌هایی که نمی‌توانند از تونل عبور کنند، استفاده از جاده کنارگذر می‌تواند نقش مهمی در روان‌سازی ترافیک عبوری انجام دهد.

    سرش خیاوی گفت: با این اقدام نه تنها ایمنی تردد در این محور ارتقا می‌یابد بلکه هموطنان به راحتی می‌توانند از این کنارگذر با اطمینان خاطر بیشتر تردد کنند.

    اصلاح سیستم روشنایی در گردنه حیران

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نمین افزود: با نصب 114 شاخه چراغ مه‌شکن در گردنه حیران روشنایی این محور بهسازی و اصلاح می‌شود.

    وی با اشاره به مه‌گیر بودن منطقه حیران در اکثر فصول سال بیان کرد: به منظور ایمن‌سازی تردد وسائط نقلیه عبوری، اداره راه و شهرسازی نصب این چراغ‌ها به طول 3.5 کیلومتر را در این محور آغاز کرده است.

    سرش خیاوی به ضرورت نصب روشنایی در تقاطع غیرهمسطح در سه راهی فندقلو به نمین اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به حساس بودن این منطقه که راه ارتباطی شمال کشور به استان اردبیل و مسیر تردد گردشگران به منطقه فندقلو است، اداره راه و شهرسازی نمین نسبت به شروع عملیات نصب 52 شاخه تیر روشنایی به طول سه کیلومتر در این محور اقدام کرده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو