فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهور خبر داد

برخورد با موتورسوران متخلف و اجرای طرح خط سفید اولویت راهور در سال ۹۴

عصر خودرو : رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت به تشریح اولویت‌های پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در سال ۹۴ پرداخت و گفت: برخورد با موتورسوران متخلف و اجرای طرح خط سفید در جهت ارتقای نظم و انضباط ترافیکی از جمله این اولویت‌هاست.

برخورد با موتورسوران متخلف و اجرای طرح خط سفید اولویت راهور در سال ۹۴
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازفارس،  سردار سیدتیمور حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ  در مورد اولویت‌های پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در سال 94 اظهار داشت: هدفگذاری پلیس راهور در سال 93 بر اساس یک چشم‌انداز طراحی شده بود که بخش عمده‌ای از اقدامات سال 94 استمرار فعالیت‌های سال 93 خواهد بود.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت  تصریح کرد:‌ ادامه این فعالیت‌ها با دو اولویت اساسی و هدف کلان در سال 94 دنبال می‌شود که یکی ایجاد نظم و انضباط ترافیکی و دیگری کاهش تصادفات است.

    این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی به استمرار اقدامات سال گذشته راهور به خصوص در طرح خط سفید پرداخت و گفت: هدف عمده در اجرای طرح خط سفید، ساماندهی گذرگاه‌های عابر پیاده و حرکت بین خطوط است که به صورت یک اقدام جدی در سال 94 نیز در دستور کار قرار گرفته است.

    وی در ادامه به مقوله موتورسواران پرداخت و گفت: موتورسوارها هنوز جزو گروه‌های پرمسئله پلیس هستند؛ در بسیاری از موارد به خصوص در حیطه خودرو به جاهای خوبی رسیده‌آیم اما کماکان در موضوع موتورسواران وضعیت مطلوب نیست.

    سردار حسینی یکی از اولویت‌های سال 94 را ساماندهی موتورسیکلت سواران در سطح شهر تهران و برخورد با تخلفات این گروه عنوان کرد و گفت: برخورد با خاطیان این گروه و اجرای طرح خط سفید در جهت ارتقای نظم و انضباط ترافیکی در سطح شهر تهران از جمله این اولویت هاست.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، مباحث تعالی فردی و سازمانی پلیس راهور را نیز از دیگر اولویت‌های این پلیس در سال 94 نام برد و افزود: نوع برخورد پلیس با مردم، عملکرد پلیس و اقدامات درون‌سازمانی نیز به صورت ویژه در دستور کار قرار می‌گیرد تا مردم از نحوه عملکرد پلیس رضایت بیشتری داشته باشند.

    این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی سال 94 را سال قانونمندی و قانونمداری در بحث مسائل ترافیکی دانست و خاطر نشان کرد: درصدد هستیم به جهت ایجاد نظم ترافیکی، تجهیزات هوشمند و امکانات مورد نیاز را افزایش دهیم و این امر را نیز به عنوان یک برنامه کلیدی و مهم در برنامه های خود قرار داده ایم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو