فونیکسریمکسبهتام

معاون وزیر راه خبر داد

اتصال ‌آزادراه همت-کرج به محور چالوس‌ در دستور

عصر خودرو : مدیرعامل شرکت ساخت با بیان اینکه تملک اراضی سبب طولانی شدن احداث آزادراه همت-کرج شد، گفت: قطعه اول این آزادراه به بهره‌برداری رسید، قطعه دوم در دست اجرا و مطالعات طرح اتصال قطعه سوم این آزادراه به محور چالوس در امتداد کمربندی شمالی کرج در دستور کار است.

اتصال ‌آزادراه همت-کرج به محور چالوس‌ در دستور
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، علی نورزاد در بازدید از پروژه آزادراه همت-کرج از نزدیک در روند جریان کار قرار گرفت و دستوراتی را برای تسریع در عملیات اجرایی این مسیر صادر کرد.

    وی در‌ این بازدید یادآور شد: قطعه اول این آزادراه حدفاصل انتهای منطقه 22 شهرداری تهران تا منطقه گرمدره به طول پنج کیلومتر تکمیل شده و با اتصال به آزادراه تهران-کرج در حال بهره‌برداری است.

    نورزاد افزود: قطعه دوم این آزادراه نیز از محدوده گرمدره تا شهرک جهان‌نمای‌ کرج در دست احداث است که پیشرفت فیزیکی حدود 60 درصد دارد.

    مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه مشکلات ناشی از طولانی شدن تملک املاک واقع در طرح مسیر مصوب را سبب تمایل سرمایه‌گذار برای اتصال قطعه سوم این آزادراه به جاده چالوس با بهره‌گیری از اراضی دولتی عنوان کرد.

    وی گفت: این مسأله سبب کاهش زمان تملک و افزایش سرعت احداث آزادراه می‌شود که بر همین اساس مطالعه طرح اتصال این مسیر به محور چالوس در امتداد کمربندی شمالی شهر کرج در دستور کار قرار گرفت.

    معاون وزیر راه همچنین از تصویب و ابلاغ نقشه‌های اجرایی 1600 متر اول این قطعه برای تسریع در بازگشایی جبهه کاری خبر داد و اضافه کرد: برای آزادسازی مسیر این قطعه به مبلغی معادل 100میلیارد تومان نیاز است.

    نورزاد تکمیل کریدور بین المللی شرق-غرب، روان سازی و کاهش ترافیکی روزانه محور تهران-کرج به میزان 40 درصد، کاهش 30 دقیقه‌ای زمان سفر، کاهش مصرف سوخت، کاهش بار ترافیکی درون شهری کرج با اتصال محور جدید به جاده چالوس و کلاک در دو مسیر رفت و برگشت و افزایش ایمنی و کاهش تصادفات را از جمله مزایای تکمیل و احداث آزادراه همت -کرج بیان کرد‌.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو