فونیکسریمکسبهتام

احداث روگذر، تنها گزینه رفع معضل ورودی غیر استانداد مهرآباد رودهن

عصر خودرو : بخشدار رودهن گفت: تنها گزینه حل مشکل ورودی روستای مهرآباد رودهن ایجاد روگذر می باشد که وزارت راه و شهرسازی باید هر چه سریعتر با تامین اعتبار نسبت به احداث آن اقدام نماید.

احداث روگذر، تنها گزینه رفع معضل ورودی غیر استانداد مهرآباد رودهن
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، رضا طاهر خانی  گفت: با تکمیل و راه اندازی کمربندی جنوبی رودهن ورودی روستای مهرآباد جابجا و یک ورودی غیر استاندارد طراحی شد که متاسفانه مورد گله مندی اهالی و بویژه رانندگان قرارا گرفته که در حال حاضراحداث روگذر تنها گزینه رفع معضل ورودی غیر استانداد مهرآباد است.

    وی افزود: ورودی و  خروجی این روستای بزرگ و پرجمعیت که هم سطح با آزاد راه طراحی شده درهمان ابتدا نیز مورد شکایت اهالی قرار گفت ولی متاسفانه مورد توجه مسئولین وزارت راه و شهرسازی و مهندسین آزاد راه قرا نگرفت و بعد از آن شاهد اتفاقات و تصادفات ناگوار جانی و مالی فراوانی در این نقطه غیر استاندارد بودیم.

    بخشدار رودهن، احداث روگذر از سمت رودهن به روستای مهرآباد را مناسب تر ازاحداث زیرگذر دانست و گفت: پنج میلیارد یال اعتبار اولیه برای احداث این پروژه در نظر گرفته شده و بزودی نیز مزایده اجرای عملیات آن انجام خواهد شد.

    طاهر خانی همچنین در خصوص تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر مهرآباد رودهن گفت: طبق نظر اداره محیط زیست شهرستان تصفه خانه و سپتینگ های موقت در این پروژه که در حال احداث می باشد جوابگوی جمعیت بیش از 15هزار نفری این منطقه نخواهد بود و علاوه بر این مشکلات فراوانی را در حوزه زیست محیطی ایجاد خواهد کرد.

    وی گفت:با تکمیل و تحویل واحد های مسکن مهر بیش از 15 هزار نفر در این پروژه ملی ساکن خواهند شد که قطعا باید از امکانات مناسب و رفاهی از جمله تصفیه خانه فاضلاب بهره مند شوند.

    بخشدار رودهن در پایان گفت: شرکت آبفای شرق استان تهران هر چه سریعتر نسبت به رفع مشکلات تصفیه خانه و سپتینگ پروژه چهار هزار و 500 وحدی مسکن مهر رودهن اقدام نماید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو