فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل اتحادیه آرامستان‌های کشور خبر داد

اختصاص ۶۰ دستگاه خودرو حمل متوفی به شهرهای محروم

عصر خودرو : مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های آرامستان‌های کشور از اختصاص ۶۰ دستگاه خودرو حمل متوفی به آرامستان‌های شهرهای مناطق محروم خبر داد.

اختصاص ۶۰ دستگاه خودرو حمل متوفی به شهرهای محروم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، قدرت الله قنبریان گفت: در سال گذشته این 60 دستگاه بر اساس یک فراخوان سراسری و با در نظر گرفتن اولویت برای مناطق محروم به شهرهایی مانند خمین، ساوه و استان های سیستان و بلوچستان، کرمان، گیلان، مازندران و قم تحویل داده شد.

    وی افزود: این 60 خودروها برای فاز اول با اعتبارهشت میلیارد تومان توسط سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به صورت وام کم بهره به این شهرها واگذار شد و امیدواریم در سال 94 نیز تعداد دیگری از این خودروها را به آرامستان های سراسر کشور واگذار کنیم.

    مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های آرامستان‌های کشور تاکید کرد: یکی از ویژگی‌های این خودروها که برای اولین بار است در کشور اتفاق افتاده، داشتن استاندارد یورو5 برای این خودروهای مکانیزه است، ضمن اینکه هر کدام از این خودروها با داشتن سه کندو یعنی قابلیت حمل سه متوفی به صورت همزمان؛ زمینه‌ای برای کاهش ترافیک در جاده ها را فراهم می کند و در حقیقت در حوادث می توان با یک خودرو سه میت را حمل کرد و به نوعی در کاهش ترافیک جاده‌ای کمک کرد.

    کرمان موتوراکستریم