فونیکسریمکسبهتام

نماینده پاکدشت:

بهبود راههای پاکدشت از مهمترین مطالبات سالهای اخیر است

عصرخودرو: نماینده پاکدشت درمجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مهمترین مطالبات مردم ومسئولان شهرستان پاکدشت طی سالهای اخیر بهبود وضعیت راههای این شهرستان است .

بهبود راههای پاکدشت از مهمترین مطالبات سالهای اخیر است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، شامگاه چهارشنبه فرهاد بشیری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان پاکدشت با توجه به نزدیکی به پایتخت و وجود کارخانجات و شهرک های صنعتی متعدد با افزایش جمعیت روبرو است و همین امر ضرورت خدمت رسانی بهتر به مردم پاکدشت را ضروری می سازد.

    نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از مهمترین مطالبات مردم و مسئولان شهرستان پاکدشت طی سال های اخیر توجه به بهبود وضعیت راه های این شهرستان است که در این زمینه قدم های موثری برداشته شده است.

    وی ادامه داد: در صورت توجه بیشتر به وضعیت راه های شهرستان و احداث و تکمیل برخی پروژه ها می توان شاهد بهبود وضعیت موجود بود.

    بشیری گفت:یکی از مهم ترین پروژه های شهرستان پاکدشت در حوزه راه و ترابری احداث کمربندی است  که به دلیل زیرساختها و اعتبارات مورد نیاز جزو طرح های ملی است.

    نماینده پاکدشت درخصوص روند پیشرفت این پروژه گفت: به دلیل تحریم ها و تخصیص نیافتن اعتبارات مورد نیاز از سوی وزارت راه و شهرسازی،پیشرفت  کمربندی کند بود اما خوشبختانه  اکنون قرارگاه خاتم الانبیاء آمادگی خود را برای ادامه احداث آن اعلام کرده و این طرح بزرگ در سال جاری با پیگیری بیشتری دنبال خواهد شد .

    نماینده پاکدشت به دیگر اقدامات انجام شده در حوزه راه اشاره کرد و اظهار داشت: گره ترافیکی محور امام رضا(ع) به خصوص در ساعات پیک ترافیک، تردد شهروندانی که به پاکدشت می آیند را مشکل کرده است لذا با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل راه و ترابری استان تهران و مسئولان قیامدشت و ری در همین محل بازدید و گفتگویی داشتیم و قرار شد با تعریض بخشی از این محور و اختصاص اعتبار از سوی وزارت راه و شهرسازی این مشکل برطرف شود.

    از بشیری در خصوص طرح نمایندگان در زمینه برگزار شدن انتخابات به صورت استانی و موضع وی در این باره  پرسیدیم  که گفت: این طرح با وجود تمام مزایایی که دارد نگرانی های در خصوص ایجاد فاصله میان مردم ونمایندگان ان حوزه  ایجاد می کند.

    وی از احتمال سفر ریاست جمهور به شهرستانهای استان تهران سخن گفت و افزود: در این نشست پروژه های ناتمام شهرستانها در بخش های مختلف درمانی، فرهنگی و عمرانی و آموزشی مورد بررسی قرار گرفت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو