فونیکسریمکسبهتام

ضرورت حمایت مسئولان

نبود اسپانسرهای ورزشی در دوچرخه‌سواری

عصرخودرو: نائب‌قهرمان نخستین مرحله مسابقات دوچرخه‌سواری جاده کشور گفت: ورود اسپانسرها برای حمایت از تیم‌های دوچرخه‌سواری ضروری است و امیدوار هستم که اسپانسرها بیش از گذشته در این زمینه ورود داشته باشند.

نبود اسپانسرهای ورزشی در دوچرخه‌سواری
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، رضا حسینی ظهر امروز در حاشیه برگزار مرحله نخست رقابت‌های لیگ برتر دوچرخه‌سواری باشگاه‌های کشور در شهرستان مبارکه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی درباره شرایط این مسابقات اظهار داشت: سطح مسابقات امروز خیلی خوب بود و همه بازیکنانی که در تور آسیایی حاضر هستند، در مسابقه امروز نیز رکاب زده و تلاش کردند.

    وی افزود: با توجه به حضور تیم‌هایی که هر سال بهتر شده و اضافه می‌شوند، سطح دوچرخه‌سواری کشور در حال پیشرفت بوده و شرایط دوچرخه‌سواری بهتر می‌شود.

    نائب‌قهرمان نخستین مرحله مسابقات دوچرخه‌سواری جاده کشور درباره ورود باشگاه سپاهان به تیم‌داری در رشته دوچرخه‌سواری خاطرنشان کرد: امیدوار هستم که بار دیگر باشگاه‌های مختلف حضور داشته باشند و تعداد باشگاه‌های حرفه‌ای حاضر در رقابت‌ها افزایش یابد.

    وی با انتقاد از کمبود اسپانسرهای ورزشی در ورزش دوچرخه‌سواری کشور تصریح کرد: با وجود هزینه‌های قابل توجه باشگاه سپاهان در این زمینه، متأُسفانه اسپانسرهای دیگر هنوز به ورزش دوچرخه‌سواری ورود پیدا نکرده‌اند و در این زمینه ضعف‌هایی وجود دارد.

    حسینی اضافه کرد: باید تلاش کرد که بخش خصوصی بیش از گذشته در این مسابقات حاضر باشد و با حضور اسپانسرها، کمبودهای مسابقات را جبران کرد.

    شرایط میزبانی مبارکه در این مسابقات بسیار مناسب بود

    حسین جهانبانیان، از تیم شهرداری تبریز که قهرمانی مرحله نخست این مسابقات را ازآن خود کرد نیز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سطح مسابقات خیلی خوب بود و تیم‌های مطرح کشور در آن حضور داشتند اما با تلاش هم‌تیمی‌های خود به مقام نخست دست پیدا کردم.

    وی افزود: در مسابقه امروز 120 کیلومتر را رکاب زدم و باید بگویم که مسیر این دوره از مسابقات بسیار خوب بود و امنیت کامل در این مسابقات نیز برقرار بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو