فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی لرستان:

دوربین‌های پایش تصویری در بروجرد راه اندازی می‌شود‌

عصر خودرو : فرمانده انتظامی لرستان گفت: دوربین‌های پایش تصویری امسال در بروجرد راه اندازی و ارتباط آن با مرکز پایش تصویری الغدیر استان است.

دوربین‌های پایش تصویری در بروجرد راه اندازی می‌شود‌
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی لرستان اظهار داشت: اهداف برنامه‌ریزی‌ شده این فرماندهی در سال گذشته 90 درصد تحقق یافت.

    وی افزود: با توجه به اشرافیت خوبی که پلیس دارد سرقت‌ها در این استان 33 درصد کاهش‌یافته است.

    قنبری با اشاره به تعامل بسیار خوب دستگاه قضائی با نیروی انتظامی، عنوان کرد: پلیس در تمام لحظات استان را رصد می‌کند و امسال دوربین‌های پایش تصویری در بروجرد راه اندازی و ارتباط آن با مرکز پایش تصویری الغدیر استان است چرا که وجود این دوربین‌ها فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان می‌گیرد.

    وی بیان کرد: در سال 92 میزان کشف سرقت‌ها 38 درصد بوده که این عدد در سال 93 به 79 درصد افزایش رسید.

    فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: در سال گذشته سرقت مسلحانه 100 درصد کاهش، آدم‌ربایی 80 درصد کاهش و کشف مواد مخدر 30 درصد افزایش داشته است.

    وی خاطرنشان کرد: درمجموع تصادفات در سال 93 نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 12 درصد کاهش، تلفات جاده‌ای دو درصد کاهش و تعداد دستگیرشدگان در جرائم مختلف 44 درصد کاهش داشته است.

    تشدید برخورد پلیس راهور لرستان با رانندگان متخلف

    سرهنگ منوچهر مرادی، رئیس پلیس راهور لرستان اظهار داشت: با توجه به خطرات ناشی از مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر حین رانندگی در بروز تصادفات و سوانح رانندگی، روزانه گشت‌های ویژه تست رانندگان معابر درون‌شهری استان اعزام و از رانندگان مشکوک به مصرف مواد مخدر و یا مشروبات الکلی آزمایش به عمل می‌آورند.

    وی افزود: در سال گذشته از 354 نفر راننده مشکوک، تست اعتیاد و الکل به عمل آمد که از این تعداد 272 مورد نتیجه آزمایش آن‌ها مثبت بود.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان عنوان کرد: از تعداد 272 موردی که نتیجه تست آن‌ها مثبت بوده 271 مورد مربوط به مصرف مواد مخدر و یک مورد مصرف الکل بود که نسبت به سال 92 به میزان 42 درصد افزایش عملکرد نشان می‌دهد و برابر بند یک ماده 10 قانون جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی ضمن اعمال قانون و جریمه به مبلغ دو میلیون ریال، گواهینامه رانندگی آن‌ها نیز به مدت شش ماه ضبط‌شده است.

    وی بیان کرد: در فروردین 94 نیز گشت ویژه تست اعتیاد از 97 راننده مشکوک تست گرفته که نتیجه آزمایش 61 نفر آنان مثبت بوده و مراحل قانونی در مورد آن‌ها به اجرا گذاشته‌شده است.

    تشریح قوانین آیین دادرسی کیفری جدید با حضور دادستان خرم‌آباد

    سرهنگ حسین نجفی، فرمانده انتظامی خرم‌آباد اظهار داشت: با حضور دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی، قانون آیین دادرسی کیفری جدید تشریح می شود.

    وی افزود: با توجه به اینکه نیروی انتظامی به‌عنوان ضابط دستگاه قضاء و مجری قوانین صادره از این دستگاه است و جرائم امروزه با رشد علم و تکنولوژی نیز تغییرات داشته است که ضرورت دارد قوانین و آیین دادرسی کیفری نیز بر مبنای جرائم جدید تدوین و در اختیار دستگاه قضاء و ضابطان آن به‌ویژه نیروی انتظامی قرار گیرد.

    رازانی، دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد، اظهار داشت : با توجه به اینکه در آینده نزدیک آیین‌نامه دادرسی کیفری جدید جهت اجرا توسط ضابطین عام به نیروی انتظامی اعلام می‌شود، ملزم و مسئول به توضیح و تشریح آن برای شما مجریان واقعی قانون هستیم.

    وی با اشاره به اینکه این قانون و آیین دادرسی جدید موازی با موازین سایر کشورها تهیه و تدوین‌شده و در اختیار دستگاه قضا و ضابطان آن قرار می‌گیرد، خیلی از مشکلات اجرایی کشورمان با سایر کشورها را رفع می‌کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو