فونیکسریمکسبهتام

وظیفه خودروسازان خرید باشگاه ورزشی نیست

عصر خودرو : عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه عدم انضباط مالی شرکت های ایران خودرو و سایپا یکی از دلایل گرانی قیمت خودرو محسوب می شود، گفت:در این شرایط ضرورتی ندارد که برخی ،خودروسازان را مجبور به عمل غیرقانونی خرید باشگاه های ورزشی استقلال و پرسپولیس کنند.

وظیفه خودروسازان خرید باشگاه ورزشی نیست
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خانه ملت، نادر قاضی پور با تاکید بر لزوم توجه شرکت های خودروسازی بر انجام فعالیت تخصصی خود گفت: شرکت های ایران خودرو و سایپا دو شرکت صنعتی هستند بنابراین بدیهی است که باید فعالیت های شرکت های مذکور در حوزه صنعت باشد.

    نماینده مردم در ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: براساس برخی اخبار،شنیده می شود که به شرکت های خودروسازی ایران خودرو و سایپا اعمال فشار می شود تا این دو شرکت مجبور شوند که باشگاه های ورزشی استقلال و پرسپولیس را خریداری کنند که این موضوع غیر قانونی است.

    این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه شرکت های خودروسازی بنگاه تولیدی هستند نه باشگاه فرهنگی ورزشی، افزود: در حال حاضر شرکت های خودروسازی سایپا و ایران خودرو با مشکل تامین سرمایه در گردش روبرو هستند.

    قاضی پور افزود: در حال حاضرعدم انضباط مالی شرکت های ایران خودرو و سایپا یکی از دلایل گرانی قیمت خودرو محسوب می شود؛بنابراین در این شرایط ضرورتی ندارد که برخی ها این دو شرکت را مجبور به خرید باشگاه های استقلال و پرسپولیس کنند.

    وزیر صنعت به موضوع خرید باشگاه های ورزشی از سوی خودروسازان ورود کند

    این نماینده مجلس گفت: خرید باشگاه های پرسپولیس و استقلال باید بوسیله طرفداران این دو تیم صورت گیرد.

    این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس یادآور شد: شرکت های خودروسازی باید تدابیری برای ارتقای کیفیت خودروهای تولیدی خود بیاندیشند و از ورود به کارهای غیرمرتبطی مانند خرید باشگاه ورزشی خودداری کنند، در هر صورت وزیر صنعت، معدن و تجارت باید از چنین اقدامی جلوگیری کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو