فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد:

جزئیات طرح برخورد پلیس با خودروهای لوکس حادثه ساز

عصر خودرو : رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تشدید طرح برخورد قانونی پلیس با رانندگان حادثه ساز خودروهای مدل بالا در پایتخت خبر داد.

جزئیات طرح برخورد پلیس با خودروهای لوکس حادثه ساز
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سردار سرتیپ تیمور حسینی در حاشیه اجرای این طرح در خیابان شهید اندرزگو گفت: این طرح در 6 ماه نخست امسال (بهار و تابستان) برای برقرای آرامش و امنیت مردم که به علت خنکی هوا در ساعات پایانی شب از تفرجگاه ها استفاده می کنند، با شدت بیشتری در تهران اجرا می شود.

    وی افزود: پیشگیری از سرعت های سرسام آور، کَل کَل کردن های بچه گانه برای به رخ کشیدن قدرت خودروهای لوکس یکدیگر، حرکات مارپیچ، لایی کشیدن های بی مهابا و شناسایی رانندگانی که در حالت غیر عادی به رانندگی پرخطر اقدام می کنند، مهمترین اهداف این طرح است.

    سردار حسینی گفت: پلیس برای تشخیص قطعی وضع غیر عادی برخی از رانندگان معلوم الحال اقدام به گرفتن تست الکل می کند.

    رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: معرفی راننده متخلف به مراجع قضایی، توقیف خودرو به مدت سه شبانه روز، اعمال قانون به مبلغ دو میلیون ریال و درج پنج نمره منفی در انتظار رانندگان متخلف و حادثه ساز خودروهای لوکس پایتخت است.

    در این طرح که از ساعت 22 شب گذشته تا 5 بامداد جمعه در شمال شهر تهران به ویژه خیابان های شهید اندرزگو و محدوده سعادت آباد با حضور بیش از 240 تیم راهور، انتظامی و امداد اجرا شد در مجموع 47 خودروی لوکس حادثه ساز شناسایی، توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط