فونیکسریمکسبهتام

زورگیری با کامیون کمپرسی

رانندگی دیوانه‌وار سارق زورگیر با کامیون کمپرسی در بزرگراه

عصر خودرو : سارقی که با یک کامیون کمپرسی قصد زورگیری و سپس فرار از دست ماموران را داشت، با حرکات دیوانه‌وار خود در اتوبان نیز نتوانست از چنگ قانون بگریزد.

رانندگی دیوانه‌وار سارق زورگیر با کامیون کمپرسی در بزرگراه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، رهنگ خلیل شهبازی با اشاره به دستگیری راننده یک کمپرسوری بنز که قصد داشته از کارگران افغان یک کارگاه سنگ‌بری زورگیری کند، اظهار داشت: ساعت 10:30 شب، ماموران گشت کلانتری 175 باقرشهر در هنگام گشت‌زنی خود با دو نفر اتباع افغانستانی برخورد کردند که آن دو با دیدن پلیس به سرعت به سمت ماموران رفته و با معرفی خود تحت عنوان کارگران یک کارگاه سنگ‌بری اظهار داشتند که یک کامیون کمپرسی پس از ورود به محوطه کارگاه، قصد زورگیری از آن‌ها را داشته که با دیدن گشت پلیس از محل متواری شده است.

    سرکلانتر نهم پلیس پایتخت افزود: ماموران گشت انتظامی پلیس، به دنبال اظهارات این دو کارگر و پس از اطمینان از صحت گفته‌های آن دو، توانستند رد کامیون کمپرسی را در حالی که در حال ورود به بزرگراه هاشمی بود، شناسایی کنند.

    وی ادامه داد: پس از رویت کامیون مذکور، ماموران سریعاً وارد عمل شده و با هماهنگی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، اقدام به اجرای طرح تعقیب و گریز با کامیون کمپرسی بنز کردند.

    شهبازی با بیان اینکه راننده کامیون کمپرسی برای فرار از دست ماموران، به طرز دیوانه‌واری در اتوبان در حال راندن این کامیون بود، گفت:  در این میان راننده خودرو در حالی که بدون توجه به ایست پلیس، با سرعت زیاد در حال حرکت بود، با حرکت جنون وار خود در اتوبان باعث ایجاد رعب و وحشت دیگر رانندگان شده بود.

    سرکلانتر نهم پلیس پایتخت با اشاره به تغییر مسیر کامیون برای فرار از دست ماموران افزود: راننده این کامیون کمپرسی که مسیر خود را به سمت اتوبان ازادگان تغییر داده بود، با رانندگی مارپیچ خود قصد داشت خودروی گشتی پلیس را نیز از اتوبان خارج کند که با توجه به رانندگی پر خطر وی در اتوبان، با هماهنگی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، طرح مهار برای متوقف کردن وی به اجرا درآمد.

    وی در پایان خاطرنشان کرد: پس از اجرای طرح مهار پلیس، ماموران با همکاری عوامل راهور موفق شدند این کامیون کمپرسی را متوقف و راننده آن را دستگیر کنند که پس از توقیف خودرو، متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذی‌ربط تحویل شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو