فونیکسریمکسبهتام

«راننده فَشِن ۲۰۶» دزد اموال دختران جوان درآمد

عصرخودرو: پسر جوان و خوش پوشی که با اغفال دختران جوان و سوار کردن آن‌ها در اتومبیلش، به بهانه صرف نهار طلا، جواهر، پول نقد و اموال با ارزش این دختران را به سرقت می‌برد، شناسایی و دستگیر شد.

«راننده فَشِن ۲۰۶» دزد اموال دختران جوان درآمد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، چندی پیش دختر جوانی با مراجعه به کلانتری 16 اندیشه از سرقت لپ‌تاپ، گوشی تلفن همراه، کیف دستی و مبلغ 350 هزار تومان توسط پسر جوانی که وی سوار خودروی او شده بود، به ماموران این کلانتری خبر داد.
    این دختر جوان در تشریح چگونگی وقوع این سرقت عنوان کرد در اسفند ماه 93، در یکی از خیابان‌های اندیشه، سوار یک دستگاه پژو 206 شدم و در طول مسیر به دنبال پیشنهاد راننده که پسر جوان خوش برخورد و شیک‌پوشی بود، برای صرف ناهار به یکی از فست‌فودهای فاز 3 اندیشه رفتیم؛‌ ولی زمانی که منتظر آماده شدن سفارش غذای خود بودیم، او از رستوران بیرون آمد و دیگر به داخل باز نگشت؛‌ من هم پس از چند دقیقه وقتی به دنبال وی به بیرون از رستوران آمدم متوجه شدم که نه از پسر جوان خبری هست و نه از خودروی 206 وی؛ آنجا بود که متوجه شدم لپ‌تاپ، گوشی موبایل، کیف دستی و مبلغ 350 هزار تومان وجه نقد و وسایل شخصی دیگرم که داخل خودروی او بود، به سرقت رفته است.
    با توجه به حساسیت موضوع، پرونده این سرقت به کارآگاهان پلیس آگاهی سپرده شد و کارآگاهان در خلال تحقیقات خود متوجه سرقت مشابه دیگری در محدوده شهریار شدند. در بررسی‌های پلیس مشخص شد که دختر جوان دیگری نیز در حالی که در مقابل فرودگاه مهرآباد سوار یک دستگاه پژو 206 شده بود، به شیوه مشابهی مورد سرقت قرار گرفته و راننده 206 در این سرقت نیز تعدادی زیورآلات طلا از جمله انگشتر، گوشواره و گردنبند این دختر جوان را به سرقت برده است.

    پس از بررسی این دو سرقت، ماموران پلیس احتمال انجام این سرقت و سرقت‌های مشابه توسط یک نفر را محتمل دانستند و از این رو پرونده این سرقت‌ها را به صورت ویژه مورد بررسی قرار دادند. پس از تحقیقات تخصصی و با استفاده از اقدامات فنی و بهره‌گیری از منابع و مخبرین، ماموران پلیس موفق به شناسایی متهم و دستگیری وی در یک عملیات غافلگیرانه شدند.
    سرهنگ منصور خدادادی رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران با اعلام این خبر گفت: در بازجویی‌های اولیه، متهم که دارای هشت فقره سابقه سرقت بود، منکر هرگونه سرقت شد ولی پس از ارائه مدارک و مستندات و مواجهه حضوری با شکات به جرم خود اعتراف کرد.
    وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه متصور بود متهم به همین شیوه در تهران بزرگ، البرز و فرماندهی انتظامی بویژه شرق  استان تهران سرقت‌های مشابهی را انجام داده باشد، عکس متهم در اختیار پلیس این استان‌ها قرار گرفت و کارآگاهان پلیس توانستند یک خانم دیگر در استان البرز را که به همین شیوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفته بود، شناسایی کنند که وی نیز در مواجهه حضوری با متهم، او را شناسایی کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو