فونیکسریمکسبهتام

با حضور رکابزنان سراسر کشور؛

رقابت های دوچرخه سواری «جام سبز گلمکان» در خراسان رضوی آغاز شد

عصرخودرو: رقابت های سراسری دوچرخه سواری با عنوان «جام چشمه سبز گلمکان» با حضور تعداد ۱۲۰ دوچرخه سوار از سراسر کشور در شهر گلمکان از توابع شهرستان چناران در خراسان رضوی آغاز شد.

رقابت های دوچرخه سواری «جام سبز گلمکان» در خراسان رضوی آغاز شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، تعداد 120 دوچرخه سوار صبح جمعه در رقابتی تنگاتنگ در رشته «کراس کانتری» مسافت 24 کیلومتری جام سبز گلمکان را رکاب زدند.

    سرپرست هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی در این رابطه گفت: این رقابت ها از روستای «نوزاد» واقع درمنطقه گلمکان آغاز و دوچرخه سواران پس از طی کردن مسافت 24 کیلومتری کوهستانی گلمکان در منطقه چشمه سبز مسابقه را خاتمه می دهند.

    سید مجتبی جاودانی در گفتگو با مهر بیان کرد: از تعداد 120 شرکت کننده در این رقابت ها تعدا 70 نفر را رکابزنان تیم ملی و برگزیدگان این رشته و همچنین 50 نفر از دوچرخه سواران ااستان خراسان رضوی تشکیل می دهند.

    وی با بیان اینکه این رقابت ها سال آینده به صورت بین المللی برگزار خواهد شد ادامه داد: هدف از برگزاری این رقابت ها معرفی ظرفیت های دوچرخه سواری استان خراسان رضوی و معرفی منطقه سرسبز و گردشگرپذیر گلمکان به شرکت کنندگان داخلی و خارجی عنوان کرد.

    بر اساس این گزارش، گلمکان از توابع شهرستان چناران در خراسان رضوی قرار داشاه و تا شهر مشهد 45 کیلومتر فاصله دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط