فونیکسریمکسبهتام

مرکز آمار اعلام کرد :

هزینه ساعتی ماشین‌آلات و بیشترین و کمترین کرایه‌ها

عصر خودرو : بر اساس گزارش مرکز ملی آمار، کرایه یک ساعت یک ماشین وانت همراه با راننده در نیمه دوم سال گذشته بین ۲۰ تا ۲۶ هزار تومان بوده است، که این کرایه ها نسبت به مدت مشابه در سال ۱۳۹۲، مجموعا نزدیک به ۱۶ درصد افزایش داشته است.

هزینه ساعتی ماشین‌آلات و بیشترین و کمترین کرایه‌ها
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، حداقل کرایه برای اجاره یک ساعتی یک وانت با ظرفیت یک تن و همراه راننده در نیمه دوم سال گذشته معادل 27 هزار تومان و حداقل کرایه نیز معادل 15 هزار تومان بوده است.

    بر این اساس متوسط کرایه بهای یک ساعتی یک وانت یک تنی همراه راننده، 19 هزار و 500 تومان بوده است که این قیمت نسبت به نیمه اول سال قبل دو درصد و نسبت به مدت مشابه در سال 1392، نزدیک به 16 درصد افزایش داشته است.

    همچنین متوسط کرایه یک ساعتی وانت دو تنی با راننده، 22 هزار تومان، بیشترین کرایه 26 هزار و 500 تومان و کمترین کرایه نیز 17 هزار تومان بوده است که نسبت به مدت مشابه در سال قبل 19 درصد رشد داشته است.

    متوسط کرایه برای یک ساعت یک وانت سه تنی با راننده نیز، در نیمه دوم سال گذشته، 16 هزار و 500 تومان بود و بیشترین و کمترین کرایه نیز به ترتیب معادل 30 و 20 هزار تومان بوده است. این کرایه ها نیز نسبت به مدت مشابه در سال 1392، 16 درصد افزایش داشته است.

    متوسط کرایه یک کامیون با ظرفیت حدود 10 تن و همراه با راننده برای یک ساعت نیز در این مدت، 41 هزار تومان، بیشترین کرایه 50 هزار تومان و کمترین کرایه نیز 31 هزار تومان بوده است. این کرایه ها نیز نسبت به نیمه دوم سال1392، 13 درصد افزایش یافته است.

    بر اساس این آمار، کرایه یک تریلی با ظرفیت 5 تن و بدون راننده در مدت یاد شده، حداقل 50 هزار تومان و حداکثر 28 هزار تومان بوده است. متوسط کرایه این ماشین حمل و نقل، نزدیک به 34 هزار تومان بوده که نسبت به مدت مشابه در سال 1392، 6.5 درصد افزایش داشته است.

    همچنین متوسط کرایه یک تراکتور تک دیفرانسیل با راننده برای یک ساعت، 20 هزار تومان، کمترین کرایه 15 هزار تومان و بیشترین کرایه نیز 30 هزار تومان بوده است که نسبت به مدت مشابه در سال 1392، رشدی 18.5 درصدی را تجربه کرده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو