فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری شیراز :

ترافیک میدان شهر شیراز روان‌سازی می‌شود

عصر خودرو : مدیرعامل سازمان عمران شهرداری شیراز گفت: با پایان بخشی از عملیات ساخت ایستگاه قطار شهری در شرق میدان امام حسین(ع) در مرکز شهر شیراز، ترافیک در این میدان روان‌سازی می‌شود.

ترافیک میدان شهر شیراز روان‌سازی می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، مرتضی مستمع در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر شیراز از مراحل ساخت ایستگاه مترو در میدان امام‌حسین(ع) با اشاره به آزادسازی مسیر این میدان در مرکز شهر شیراز تصریح کرد: تا اول تیرماه امسال مسیر میدان امام‌حسین(ع)  از سمت شرق به سمت میدان شهرداری بازگشایی می‌شود.

    مستمع افزود: همچنین اطراف دیگر میدان نیز از سمت شمال غربی به سمت میدان نمازی نیز تا ابتدای مهرماه امسال بازگشایی می‌شود تا با برداشتن تاسیسات، ترافیک در این مسیر روان‌تر شود.

    وی از همکاری نامناسب دستگاه‌های خدمات‌رسان در اجرای طرح‌های شهری شهرداری شیراز انتقاد کرد و گفت: عدم همکاری مناسب دستگاه‌های خدمات‌رسان اجرای ایستگاه بزرگ متروی شیراز در میدان مرکزی شهر شیراز را سه ماه به تاخیر انداخته است.

    مدیرعامل سازمان عمران شهرداری شیرازبا بیان اینکه همکاری نامناسب دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله گاز، آب و برق تاخیر در اجرای این طرح را به همراه داشته است، افزود: امروز باید میزان پیشرفت فیزیکی ساخت ایستگاه قطار شهری شیراز در میدان امام حسین(ع) 31 درصد باشد که با عدم همکاری‌ دستگاه‌های خدمات‌رسان  این ایستگاه دارای پیشرفت 18 درصدی است.

    مستمع با بیان اینکه سازمان عمران شهرداری شیراز اجرای پروژه بزرگ ایستگاه میدان امام‌حسین(ع) را برعهده دارد، افزود: در این طرح کارگران در دو شیفت مشغول به کار هستند و با اختصاص به موقع اعتبارات این ایستگاه تا پایان سال 95به بهره‌برداری می‌رسد.

    وی گفت: اگر امروز مدیریت واحد شهری ‌اجرایی شده بود، بسیاری از پروژه‌ها با سرعت انجام می‌شد و ‌تاخیربسیار کمتری در اجرای پروژه‌ها صورت می‌گرفت.

    مستمع تصریح کرد: آنچه امروز باید در قطار شهری شیراز مورد توجه قرار گیرد، موضوع تملک دروزاه‌های ورودی و خروجی است که در این زمینه نیاز به حمایت شورای اسلامی شهر است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو