فونیکسریمکسبهتام

رییس اتحادیه مینی‌بوس‌رانی کشور:

درخواست افزایش نرخ کرایه را ارائه کرده‌ایم

عصر خودرو : رییس اتحادیه مینی‌بوسرانی کشور با بیان این‌که قطعا یک ارتباط منطقی میان افزایش قیمت سوخت و هزینه‌های رانندگان وجود دارد از ارائه‌ی درخواست افزایش کرایه‌ها به مراجع ذیربط خبر داد.

درخواست افزایش نرخ کرایه را ارائه کرده‌ایم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، غلامرضا غضنفری اظهار کرد: طرح افزایش قیمت سوخت که در چند روز گذشته انجام گرفت، برخلاف سال‌های گذشته بدون اطلاع رانندگان و اتحادیه انجام شد که این مساله برنامه‌ریزی برای مدیریت این افزایش بها را دشوار کرد.

    وی ادامه داد: هرچند در نگاه اول افزایش 50 تومانی نرخ گازوئیل از 250 به 300 تومان چندان عدد بزرگی را نشان نمی‌دهد، اما با توجه به مسافت بالایی که مینی‌بوس‌ها در سطح کشور طی می‌کنند، این رقم بسیار هزینه بالایی را به وجود می‌آورد.

    رییس اتحادیه مینی‌بوسرانی کشور درباره‌ی گمانه‌زنی‌ها برای اختصاص بخشی از درآمد حاصل از تک‌نرخی شدن سوخت برای نوسازی ناوگان نیز اظهار کرد: تاکنون هیچ برنامه‌ای در این زمینه به اتحادیه ارائه نشده است و ما اطلاع چندانی از آن نداریم.

    دولت در ابتدای هفته جاری در طرحی که به یکباره اعلام رسمی شد نرخ سوخت را تک‌نرخی و هزینه هر لیتر گازوئیل را از 250 به 300 تومان افزایش داد.

    به دنبال این تغییر نرخ، بعضی از اصناف و اتحادیه‌ها صحبت از افزایش نرخ کرایه‌ها را کرده‌اند که اظهارنظر آخوندی در رابطه با این‌که افزایش نرخ سوخت در کرایه‌ها تاثیری نخواهد داشت باعث ایجاد موجی از انتقاد در بین فعالان عرصه حمل‌و‌نقلی شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط