فونیکسریمکسبهتام

افتتاح تعمیرگاه مرکزی نگین خودرو با ارایه خدمات نوین به مشتریان

عصر خودرو : همزمان با اعیاد خجسته ماه شعبان تعمیرگاه مرکزی نگین خودرو افتتاح شد.

افتتاح تعمیرگاه مرکزی نگین خودرو با ارایه خدمات نوین به مشتریان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت نگین خودرو؛ به منظور ارائه‌ی خدمات بهتر و تخصصی‌ و در جهت بهبود خدمات پس از فروش برای خریداران و دارندگان خودرو های وارداتی رنو نگین خودرو تعمیرگاه مرکزی خود را راه اندازی کرد.  طبق اعلام واحد بازاریابی نگین خودرو؛ این تعمیرگاه با بهره‌گیری از کارشناسان و تعمیرکاران مجرب و نیز استفاده از به روزترین تجهیزات در زمینه‌ی تعمیرات، سرویس، تعویض و همچنین تعمیرات لوازم جانبی، آماده‌ی ارائه‌ی خدمات به مشتریان است.

    به گفته‌ی وهاب آقایی مدیر خدمات پس از فروش شرکت نگین خودرو این تعمیرگاه در زمینی به مساحت 1000 متر مربع در محل واقع در تهران،ابتدای جاده دماوند بعد از سه راه اتحاد، پلاک 208 احداث شده است.

    وی در ادامه افزود نزدیکی این مرکز جدید به مشتریانی که درشرق تهران ساکن یا مشغول به کار هستند موجب افزایش سهولت و سرعت دسترسی به خدمات تعمیراتی و پس از فروش برای انواع خودرو های وارداتی رنو خواهد شد.

    این تعمیرگاه از بخش های مختلفی همچون خدمات تخصصی برق اتومبیل، مکانیکی و زیر بندی سرویس رنگ، صافکاری و بخش مجزایی جهت پذیرش و اتاق انتظار مشتریان تشکیل شده است و ساعات کاری تعمیرگاه مرکزی نگین خودرو شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 18 و پنجشنبه‌ها از ساعت 9 الی 14 است.

    وی افزود: با بهره برداری از این نمایندگی روزانه بیش از 20 دستگاه خودرو پذیرش می شوند که در آینده ای نه چندان دور با توسعه تجهیزات و نیروی انسانی مجرب و ماهر و افزایش آموزش های ضمن خدمت این حجم افزایش خواهد یافت.

    مدیر خدمات پس از فروش نگین خودرو تاکید کرد: از مشتریان دعوت می کنم اخبار آتی شرکت را پیگیری کنند تا در آینده ای نه چندان دور از خدمات جدیدی که نگین خودرو برای ایجاد وفادارسازی مشتریان ارایه خواهد کرد مطلع شوند.

    لازم به ذکر است نگین خودرو محصولات خود را با 5 سال  یا 150 هزار کیلومتر گارانتی به فروش می رساند و در طرح فروش ویژه "عیدی خاص نگین خودرو به میمنت شعبانیه" که در ماه شعبان از طرف شرکت اعلام شده است از جمله هدایای ویژه خرید نقدی خودرو ها، 50 هزار کیلومتر سرویس دوره ای رایگان در نظر گرفته شده است.

    علاقمندان می توانند با شماره های 14- 73452513 جهت پذیرش خودرو و کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو