فونیکسریمکسبهتام

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا خبر داد

ترافیک سنگین در کمربندی چالوس

ترافیک نیمه‌سنگین در سایر محورهای شمالی

عصر خودرو : سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک سنگین در کمربندی چالوس تا مرز‌ن‌آباد خبر داد و گفت: سایر محورهای شمالی کشور نیز از ترافیک نیمه‌سنگین برخوردار هستند.

ترافیک سنگین در کمربندی چالوس
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: هم اکنون ترافیک در محور چالوس به کرج در محدوده کمربندی چالوس تا مرزن‌آباد سنگین است.

    سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد:‌ ترافیک در محدوده مرزن‌آباد تا سه‌راهی دیزین نیمه‌سنگین است؛ همچنین ترافیک در محور هراز در محدود پارک جنگلی آمل، تونل شماره یک، پنجاب و سه‌راهی بلده نیمه‌سنگین گزارش شده است.

    این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی ادامه داد: در محور فیروزکوه محدوده شیرگاه تا سوادکوه و همچنین محور رشت - قزوین در محدوده منجیل و رودبار ترافیک نیمه‌سنگین اعلام شده است.

    سرهنگ رحمانی در مورد محدودیت‌های ترافیکی که بعد از ظهر امروز برای تسهیل در تردد رفت‌و آمد شهروندان اعمال می‌شود، تصریح کرد: از ساعت 13 محور هراز تردد وسایل نقلیه از رودهن به سمت شمال ممنوع خواهد شد و در نهایت از ساعت 14 تردد وسایل نقلیه از آب‌اسک به رودهن و در نهایت تهران یک طرفه خواهد شد که این وضعیت تا ساعت 3 بامداد ادامه خواهد داشت.

    وی افزود:‌ در محور کرج- چالوس از ساعت 12 تردد وسایل نقلیه از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع خواهد شد و تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد شد که این وضعیت تا ساعت 4 بامداد ادامه خواهد داشت.

    سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به آغاز مرحله اول طرح تابستانی راهور ناجا اشاره و خاطر نشان کرد: مرحله اول طرح تابستانی از 15 خرداد تا 28 خرداد برقرار خواهد بود که در این مدت پلیس راهور ناجا تمهیدات ویژه‌ای را برای کنترل و تسهیل عبور و مرور در معابر درون و برون‌شهری به کار خواهد بست.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو