فونیکسریمکسبهتام

تعریض جاده در انتظار نگاه مسئولان

محور گهرباران قربانی گرفت

عصر خودرو : بر اثر تصادف شدید در جاده گهرباران میاندورود، پای یک کشاورز موتورسیکلت‌سوار قطع و مفقود شد.

محور گهرباران قربانی گرفت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، بر اثر وقوع دو تصادف جمعه‌شب در محور گهرباران، دو خودرو واژگون و پای راننده یک موتورسیکلت مفقود شد.

    به گفته شاهدان حادثه، خودروی پراید نقره‎ای از سمت شمال به جنوب مسیر گهرباران در محدوده روستای ولوجا در حال حرکت بود که به‌دلیل انحراف به چپ، با یک موتورسیکلت برخورد و وی را به‌شدت مجروح کرد؛ پای راننده موتور سیکلت قطع و مفقود شده است و تلاش برای یافتن پای راننده همچنان با استفاده از پروژکتور ادامه دارد؛ نیروهای اورژانس نیز در منطقه حاضر هستند و دلایل فنی تصادف با پایان بررسی پلیس اعلام می‌شود.

    سلمان عرب خزائیلی یکی از اهالی گهرباران در گفت‎‎وگو با فارس، با اشاره به وقوع این تصادف ناگوار و شدت ناراحتی مردم بخش گهرباران به‌دلیل مفقود شدن پای راننده موتورسیکلت، بیان کرد: راننده موتورسیکلت فردی 27 ساله به نام مجید قاسمیان اهل و ساکن روستای برگه است که به شغل کشاورزی مشغول است.

    وی افزود: این کشاورز میاندورودی برای خرید برخی از لوازم مورد نیاز به روستای ولوجا در 6 کیلومتری محل زندگی خود مراجعه کرده بود که با تصادف شدید مواجه و مصدوم شد.

    یکی دیگر از اهالی این منطقه از واژگونی یک خودروی سواری دیگر ظهر دیروز در نزدیکی همین منطقه در بخش گهرباران خبر داد و خاطرنشان کرد: پس از گذشت 6 ساعت از وقوع تصادف دوم، اما با وجود حضور مردم و اورژانس ولوجا هنوز موفق به یافتن پای قطع‌شده این جوان مازندرانی نشده‎ایم.

    مهدی اسفندیاری اضافه کرد: مردم گهرباران از مشکلات به‌وجود آمده و تصادفات محور باریک و پرخطر گهرباران به ستوه آمده‎اند و پیش از این نیز نامه‎هایی را به مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری نوشته‎اند، اما هنوز نتیجه‌ای حاصل نشده است.

    این شهروند میاندورودی در پایان گفت: حال راننده موتورسیکلت وخیم بود و با وجود یک پای مفقودشده به بیمارستان ساری اعزام شد، اما این نگرانی هنوز در بین مردم گهرباران وجود دارد که مصدوم یا فوتی بعدی در این محور چه کسی است.

     محور باریک و پرخطر گهرباران از سال‎های گذشته به‌عنوان یک جاده فرعی درجه دو در تقسیمات راه‎های کشور ثبت شده است، اما با وجود افزایش جمعیت در 22 روستای این منطقه و تأسیس مجموعه‎های بزرگ صنعتی، رفاهی دولتی و خصوصی در اطراف سواحل گهرباران؛ هنوز هم بی‎مهری مسئولان استانی و کشوری برای تعریض محور ادامه دارد و با وجود برخی اقدامات طی سال‎های گذشته هنوز هم درد و رنج مردم این بخش از شهرستان میاندورود ادامه دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو