فونیکسریمکسبهتام

افزایش ۱۵ درصدی تردد در جاده‌های کشور

ثبت بیش از ۱۴۲هزار تردد در آزاد‌راه کرج–تهران ظرف ۲۴ساعت

عصر خودرو : پس از پایان تعطیلات سه روزه حجم قابل توجهی وسائل نقلیه شخصی در حال بازگشت به مقاصدشان هستند که در این بین ضمن افزایش قابل توجه آمار تردد در محورهای اصلی، مسیر‌های منتهی به کلانشهرهای کشور بیشترین ترافیک را دارند.

ثبت بیش از ۱۴۲هزار تردد در آزاد‌راه کرج–تهران ظرف ۲۴ساعت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی سازمان راهداری و سامانه‌های تردد‌شمار کشور میزان تردد خودروها در محورهای برون‌شهری در 24 ساعت گذشته افزایشی 15.7 درصدی را نسبت به روز قبل نشان می‌دهد.

    براساس این گزارش سهم وسائل نقلیه سنگین تنها 10 درصد از کل تردد بوده و همچنین ساعت اوج ترافیک نیز بین 19 تا 20 شب و کمترین تردد بین ساعت 4 الی 5 صبح صورت گرفته است.

    در بین محورهای اصلی کشور بیشترین آمار تردد مربوط به مسیر‌هایی است که به تهران ارتباط دارد و در این بین بیشترین سهم در اختیار جاده‌های منتهی به شمال کشور می‌شود.

    براساس گزارش وزارت راه و شهرسازی آزاد‌راه کرج – تهران واقع در استان البرز با ثبت 142 هزار و 897 تردد در طول 24 ساعت گذشته با فاصله پرتردد‌ترین محور کشور بوده و پس از آن نیز مسیر قزوین به کرج با بیش از 129 هزار تردد بیشترین سهم را داشته است.

    اگر آمار ترافیک آزاد‌راه رشت به قزوین را که بیش از 52 هزار تردد بوده نیز به این رقم‌ها اضافه کنیم می‌توان از مسیر رشت، قزوین، کرج – تهران به عنوان پرتردد‌ترین محور در طول روز‌های گذشته یاد کرد.

    همچنین طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی محورهای قائمشهر – سواد‌کوه در استان مازندران و آزاد‌راه قم – تهران و پردیس – تهران واقع در استان تهران نیز از دیگر محورهای پرتردد در طول 24 ساعت گذشته بودند.

    همچنین طبق اعلام پلیس راهور آزاد‌راه چالوس مرزن‌آباد، محور فرعی شمشک – دیزین، ممنوعیت تردد داشته و در محورهای کرج – چالوس، حوزه کندوان و هراز ممنوعیت تردد برای خودروهای سنگین وجود دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو