فونیکسریمکسبهتام

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان خبر داد

پیش‌بینی ایجاد ۵۰کیلومتر مسیر دو‌چرخه در بودجه شهرداری اصفهان

عصر خودرو: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: ایجاد ۵۰کیلومتر مسیر دو‌چرخه در بودجه سال جاری شهرداری اصفهان پیش‌بینی شده است.

پیش‌بینی ایجاد ۵۰کیلومتر مسیر دو‌چرخه در بودجه شهرداری اصفهان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، علیرضا صلواتی با اشاره به اینکه شهرداری در سال جاری درصدد ایجاد فضا‌سازی برای استفاده از دو‌چرخه در شهر اصفهان است، اظهار کرد: بر اساس این موضوع در بودجه سال جاری شهرداری اصفهان ایجاد 50 کیلو‌متر مسیر ویژه دوچرخه پیش‌بینی‌شده است.

    وی بابیان اینکه البته ایجاد مسیر‌های ویژه دو‌چرخه در سطح شهر به همکاری مناطق، ادارات و شهروندان بستگی دارد، اضافه کرد: اولویت ایجاد مسیر‌های ویژه دو‌چرخه در محدوده مرکزی شهر است.

    معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به یکی از برنامه‌های شهرداری در این زمینه تصریح کرد: همچنین بر اساس برنامه قرار است که محل‌های استقرار دو‌چرخه در 20 مدرسه در شهر اصفهان ایجاد شود.

    وی به اعتبار پیش‌بینی‌شده در بودجه سال جاری برای توسعه دو‌چرخه‌سواری در اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: در بودجه سال جاری شهرداری اصفهان دو میلیارد تومان اعتبار برای انجام اقدامات لازم در راستای توسعه دو‌چرخه‌سواری در اصفهان پیش‌بینی‌شده است.

    صلواتی بابیان اینکه در سال گذشته 30 کیلو‌متر از مسیر‌های ویژه دو‌چرخه در شهر اصفهان بهسازی شده است، تأکید کرد: موانع موجود در این مسیر‌ها برطرف شده و شهرداری در راستای نهادینه شدن فرهنگ استفاده از دو‌چرخه در سطح شهر تلاش می‌کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط