فونیکسریمکسبهتام

زورگیری با سمند سفید

عصر خودرو: رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از دستگیری دو جوان که شب هنگام به وسیله یک دستگاه سواری سمند اقدام به زورگیری از شهروندان کرده بودند، خبر داد.

زورگیری با سمند سفید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سرهنگ حسین بیدمشکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع زورگیری شبانه از یک شهروند مشهدی در حوزه غرب مشهد بلافاصله تیمی از ماموران پایگاه غرب پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شده و در بررسی های انجام شده مشخص شد که مالباخته هنگام تردد در خیابان بوده که ناگهان دو جوان با یک دستگاه سمند سفید رنگ مقابل او ایستاده و با تهدید و ضرب و شتم یک میلیون ریال وجه نقد و یک عدد ساعت مچی را از وی زورگیری و از محل متواری شده اند.

    وی ادامه داد: کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی پس از بررسی اظهارات مالباخته و انجام یک سری تحقیقات میدانی از کسبه محل با شناسایی یکی از سارقان به نام اکبر که دارای سوابق متعدد کیفری بود، تحقیقات گسترده ای را برای دستگیری او شروع کردند و تیم رسیدگی کننده پرونده با شناسایی محل اختفایش او را با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به پایگاه غرب پلیس آگاهی منتقل کردند.

    بیدمشکی با اشاره به انجام بازجویی از متهم تصریح کرد:‌ متهم در بازجویی‌های به عمل آمده در مواجهه با مالباخته به بزه انتسابی اعتراف و در ادامه تحقیقات با راهنمایی متهم همدست وی به نام احمد نیز دستگیر شد.

    رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: بنا به احکام صادره قضایی متهمان برای تحقیقات تکمیلی در اختیار و بازداشت پایگاه غرب پلیس آگاهی واقع در کلانتری قاسم آباد این استان هستند و شهروندانی که در این خصوص شکایاتی را دارند می توانند با مراجعه به آدرس مذکور شکایات خود را مطرح و پیگیری کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط