فونیکسریمکسبهتام

«دانگ فنگ»، محصول بعدی ایران خودرو

عصر خودرو : مصطفی خان کرمی، با اعلام این خبر گفت: به احتمال زیاد در نیمه دوم سال جاری پیش ‌فروش محصولات “دانگ فنگ” آغاز خواهد شد.

«دانگ فنگ»، محصول بعدی ایران خودرو
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از صبحانه، معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو از برگزاری کلینیک خودروهای "دانگ فنگ” برای نمایندگان این گروه خودروسازی و استقبال آنان از این خودروها خبر داد.
    مصطفی خان کرمی، با اعلام این خبر گفت: به احتمال زیاد در نیمه دوم سال جاری پیش ‌فروش محصولات "دانگ فنگ” آغاز خواهد شد.

    معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو که در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه بین‌ المللی خودرو شیراز سخن می گفت، درباره‌ زمان عرضه رنو کلیو4 نیز افزود: برنامه ‌ریزی فروش این خودرو در حال انجام است و احتمالا تا نیمه دوم امسال عرضه خواهد شد.

    وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که پیش از این اعلام شده بود به دلیل تفاوت قیمت پیشنهادی شما برای خودروی "دنا” با قیمت تعیین شده، این خودرو فقط صادر خواهد شد با این حال دوباره پیش فروش آن صورت گرفت و آیا فکر می‌کنید امکان افزایش قیمت آن وجود دارد؟ اظهار کرد: به دلیل تفاوتی که بین قیمت پیشنهادی ما و قیمت شورای رقابت وجود داشت تصمیم گرفته شد این خودرو صادر شود با این حال برخی مشتریان، نمایندگان مجلس و همچنین وزارت صنعت، معدن و تجارت درخواست‌هایی برای عرضه داخلی این محصول داشتند و برای تامین نیاز داخل 2000 دستگاه برای تحویل مرداد و شهریور ماه پیش‌فروش شد و تعهدات قبلی نیز تا اوایل تیر ماه به پایان می‌رسد.

    خان ‌کرمی، در خصوص موضوع افزایش قیمت خودرو، متذکر شد: ایران خودرو نیز مانند سایر خودروسازان درخواست افزایش قیمت خود را ارائه کرده و البته در نهایت نیز تابع تصمیمات شورای رقابت هستیم و هنوز پاسخی در این زمینه به ما داده نشده است.معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، در پاسخ به این‌که آیا واردات خودرو مانند خودروی رنو "کپچر” توسط یک خودروساز، اقدام درستی است؟ اظهار کرد: ایران خودرو دارای شرکت‌های تابعه است که هر کدام وظیفه خود را دارند. رنو کپچر نیز توسط ایساکو کیش که از زیرمجموعه‌های ایساکو بوده و دارای پروانه واردات خودرو است وارد شده و ایران خودرو به عنوان شرکت مادر فروش آن را انجام می‌دهد ضمن آنکه هر خودرویی برای تولید داخل ابتدا باید به صورت سی‌بی‌یو وارد شده و پس از بازار‌سنجی، داخلی‌سازی شود.

    وی درباره مشخصات و شرایط عرضه رنو کپچر، گفت: این خودرو از خودروهای روز دنیا با حجم موتور 1200 سی‌سی توربو و مصرف سوخت کمتر از پنج لیتر در سیکل ترکیبی با شش دنده اتومات است.

    خان کرمی دامه داد: قیمت این خودرو 105 میلیون تومان تعیین شده که 150 دستگاه آن با تخفیف به قیمت 98 میلیون و 900 هزار تومان پیش‌فروش و تا اواخر تیر ماه تحویل خواهد شد. تا پایان سال نیز 2000 دستگاه دیگر از این محصول عرضه خواهد شد.

    معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که در شرایطی که تعهدات معوق برای خودروی تندر 90 اتومات وجود دارد چگونه پیش‌فروش مجدد آن آغاز شده است و این خودرو به چه قیمتی عرضه می‌شود؟ اظهار کرد: تندر 90 دستی و اتومات از محصولاتی است که در یکسال گذشته به دلیل مشکلات تامین قطعه با رنوپارس نتوانستیم به موقع تعهدات خود را تحویل دهیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو