فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قزوین:

زیرساخت‌های فنی و مهندسی حمل و نقل قزوین توسعه می‌یابد

عصر خودرو: مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در راستای توسعه پایدار شهر قزوین، زیر ساخت‌های فنی و مهندسی شبکه‌های حمل‌ونقل در قزوین توسعه می‌یابد.

زیرساخت‌های فنی و مهندسی حمل و نقل قزوین توسعه می‌یابد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، اسماعیل عرشیان با اشاره به مهم‌ترین برنامه سازمان حمل‌و‌نقل و ترافیک قزوین اظهار داشت: با توجه به برنامه هایی که در راستای توسعه پایدار شهر قزوین وجود دارد، شهر قزوین در آینده نه چندان دور به یک توسعه یافته تبدیل می‌شود در همین راستا اگر امروز به فکر ساماندی حمل‌و نقل و همچنین ترافیک شهر قزوین نباشیم در با مشکل مواجه می‌شویم.
    وی افزود: سازمان حمل‌و نقل و ترافیک شهرداری قزوین به منظور ساماندهی حمل‌ونقل و همچنین مدیریت ترافیک شهر قزوین برنامه‌های کاربردی و شاخصی را تدوین کرده است که از جمله آنها می‌توان به توسعه زیر ساخت‌های فنی‌و مهندسی حمل و نقل قزوین اشاره کرد.
    مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین با بیان این موضوع که توسعه زیر ساخت‌های فنی و مهندسی حمل و نقل قزوین در دستور کار سازمان حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری قزوین قرار گرفته است، عنوان کرد: طراحی شبکه‌های حمل‌ونقل، تحلیل ظرفیت‌های سیستم حمل‌ونقل و بهینه‌سازی ناوگان حمل‌و نقل در قزوین از جمله شاخص‌‌ترین محورهای این برنامه به شمار می‌رود.
    وی با اشاره به لزوم مشارکت مردم در اجرای طرح‌های مدیریت شهری، تصریح کرد: امروزه دستگاه‌های اجرایی بدون مشارکت مردم در بحث آبادانی و توسعه شهر قزوین نمی‌توانند برنامه‌های خود را اجرایی کنند در همین راستا باید زمینه مشارکت همه‌جانبه مردم در پروژه‌های شهرداری را فراهم کرد.
    عرشیان با تاکید به نقش رسانه و مطبوعات در جذب مشارکت همه‌جانبه مردم، عنوان کرد: رسانه‌های گروهی به ویژه مطبوعات می‌توانند نقش بسزایی در آگاه سازی جامعه نسبت به اجرای پروژه‌های شهری داشته باشند، در همین راستا رسانه‌های گروهی استان قزوین باید در جهت تحقق اهداف مدیریتی حرکت کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو