فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهور همدان:

اسقاط خودرو در استان همدان ۳۴ درصد افزایش یافت

عصر خودرو: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با اشاره به اینکه نقل و انتقال خودروها در همدان ۱۵ درصد افزایش یافت، گفت: میزان اسقاط خودرو در استان همدان ۳۴ درصد افزایش یافته است.

اسقاط خودرو در استان همدان ۳۴ درصد افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، حسین طلایی با اشاره به تعداد گواهینامه‌های صادر شده در استان همدان اظهار داشت: در دو ماهه نخست امسال 16 هزار و 444 مورد صدور گواهینامه برای انواع گواهینامه‌های پایه یک، دو، ویژه، موتورسیکلت، تعویضی و المثنی در استان همدان انجام شده است.
    وی افزود: در دو ماهه نخست سال گذشته 20 هزار و 76 مورد صدور گواهینامه انجام شده بود که امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته صدور گواهینامه 18 درصد کاهش داشته است.
    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان تصریح کرد: از این تعداد گواهینامه صادر شده 5 هزار و 462 جلد گواهینامه جدید بودند که برای متقاضیان انواع پایه‌های یک، دو و موتورسیکلت صادر شده است.
    وی عنوان کرد: همچنین 2 هزار و 885 جلد گواهینامه امسال تعویض شده است و 977 جلد گواهینامه المثنی برای متقاضیان صادر شده است.
    طلایی از صدور 120 جلد گواهینامه خودروهای ویژه خبر داد و گفت: این گواهینامه‌ها برای دارندگان و متقاضیان خودروهای راهسازی و کشاورزی صادر می‌شود.
    وی با اشاره به شماره‌گذاری وسائل نقلیه نیز بیان کرد: در دو ماهه نخست امسال برای یک‌هزار و 322 دستگاه خودرو شماره‌گذاری جدید انجام شده است و به چرخه حمل و نقلی همدان اضافه شدند که نسبت به سال گذشته 22 درصد کاهش داشته است.
    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان افزود: همچنین امسال 10 هزار و 191 مورد نقل و انتقال خودروها انجام شده است که نسبت به دو ماهه نخست سال گذشته که 8 هزار و 827 مورد بوده 15 درصد افزایش داشته است.
    وی با اشاره شماره‌گذاری 2 هزار و 42 دستگاه موتورسیکلت در دو ماهه نخست امسال اظهار داشت: در مجموع در دو ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته میزان نقل و انتقال خودرو 42 درصد افزایش داشته است.
    طلایی گفت: همچنین امسال یک‌هزار و 202 دستگاه خودرو تحویل هار مرکز اسقاط خودرو استان همدان شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 896 دستگاه بوده است میزان اسقاط خودرو در استان همدان 34 درصد افزایش نشان می‌دهد.
    وی افزود: رانندگان برای تغییر رنگ، شماره شاسی و موتور و اتاق وسیله نقلیه باید با پلیس راهنمایی و رانندگی هماهنگی لازم را به عمل آورند تا زیر نظر کارشناسان این مجموعه شناسنامه جدید برای خودرو صادر شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو