فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا«۱۰۱۸»

کیفیت هوای زنجان برای افراد حساس ناسالم شده است

عصر خودرو : رئیس اداره نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان زنجان شاخص کیفیت هوا را ۱۰۳ و مرز هشدار برای افراد حساس اعلام کرد و گفت: افراد حساس از حضور در مجامع عمومی و انجام فعالیت‌های بدنی پرهیز کنند.

کیفیت هوای زنجان برای افراد حساس ناسالم شده است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، علی اسدی امروز با اشاره به ورود یک توده گرد و غبار به کشور و به تبع آن استان زنجان اظهار داشت: هوای استان زنجان از این لحاظ در مرز ورود به وضعیت هشدار برای افراد حساس قرار گرفته است.
    وی شاخص کیفیت هوای استان زنجان را 103 اعلام و اضافه کرد: این وضعیت برای افراد حساس شامل سالمندان، کودکان و بیماران قلبی و ریوی ناسالم خواهد بود.
    رئیس اداره نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان زنجان آلاینده مسئول را ذرات معلق معرفی کرد و افزود: این وضعیت در همه منطقه وجود دارد.
    وی با توصیه به افراد حساس برای رعایت جوانب احتیاطی ادامه داد: افراد حساس به این وضعیت از حضور در خیابان‌ها و فعالیت بدنی اجتناب کنند.
    همچنین رئیس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان هم گفت‌وگویی با خبرنگار فارس  به درگیر بودن غرب و شمال غرب کشور با پدیده گرد و غبار اشاره کرد و گفت: این وضعیت در استان زنجان هم مشهود است.

    افزایش ابر و وزش باد از پدیده‌های جوی زنجان است
    سونا صرفی افزایش ابر موقت و وزش باد را پدیده‌های جوی استان زنجان برای امروز اعلام کرد و ادامه داد: امروز دمای استان به صورت موقت کاهش چند درجه‌ای می‌یابد.
    وی از روند افزایشی دمای استان زنجان از فردا خبر داد و ابراز داشت: دو روز آخر هفته اوج افزایش دما را در استان شاهد خواهیم بود.

    پیش‌بینی دمای 40 درجه سانتیگراد برای استان زنجان
    رئیس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه دمای 40 درجه سانتیگراد برای هفته جاری در استان زنجان پیش‌بینی شده است، افزود: این دما برای دو روز چهارشنبه و پنجشنبه پیش‌بینی شده است.
    وی دمای فعلی شهر زنجان را 24 درجه سانتیگراد بالای صفر اعلام کرد و بیان داشت: این دما در مقایسه با بازه زمانی روز گذشته چند درجه کاهش را نشان می‌دهد.
    صرفی نوسان دمایی شهر زنجان را طی روز گذشته 18 درجه سانتیگراد مطرح کرد و ادامه داد: این شهر طی این مدت دمایی بین 16 و 34 درجه سانتیگراد بالای صفر را پشت سر گذاشته است.
    وی با بیان اینکه بالاترین دمای استان طی 24 ساعت گذشته با 36 درجه سانتیگراد بالای صفر از ماهنشان گزارش شده است، متذکر شد: خنک‌ترین دمای ثبت شده در استان با 13 درجه سانتیگراد بالای صفر در قیدار بوده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو