فونیکسریمکسبهتام

محدودیت های ترافیکی ایام عید فطر اعلام شد

عصر خودرو : مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی محدودیت های ترافیکی ایام عید فطر امسال را اعلام کرد.

محدودیت های ترافیکی ایام عید فطر اعلام شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، تردد موتور سیکلت از ساعت 12 روز چهارشبه - 24 تیرماه - تا ساعت 24 روز یکشنبه - 28 تیرماه - از محورهای

    کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

    تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماَموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

    در محور کرج - چالوس نیز تردد انواع تریلر،کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع است.

    تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت14 روز چهارشنبه - 24 تیرماه - تا یک بامداد روز پنجشنبه - 25 تیرماه - از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز چهارشنبه - 24 تیرماه - تا یک بامداد روز پنجشنبه - 25 تیرماه - از کرج به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.

    تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 10 روز پنجشنبه - 25 تیرماه - تا سه بامداد روز جمعه - 26 تیرماه - از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13:30 روز پنجشنبه - 25 تیرماه- تا سه بامداد روز جمعه - 26 تیرماه - از کرج به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.

    تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه - 26 تیرماه- تا یک بامداد روز شنبه - 27 تیرماه- از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14:30 روز جمعه - 26 تیرماه - تا یک بامداد روز شنبه - 27 تیرماه- از کرج به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.

    براساس این گزارش در بند (ه ) محدودیت های ترافیکی اعلام شده آمده است: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز یکشنبه - 28 تیرماه - تا سه بامداد روز دوشنبه - 29 تیرماه - از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15:30 روز یکشنبه - 28 تیرماه- تا سه بامداد روز دوشنبه - 29 تیرماه - از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

    در صورتی که روز جمعه به عنوان روز عید سعید فطر اعلام شود محدودیت های یک طرفه مندرج در بند (ه) از ساعت 12 روز شنبه - 27 تیرماه - تاساعت سه روز یکشنبه - 28 تیرماه - اعمال می شود.

    در محور شمشک - دیزین هم تردد تمام وسایل نقلیه سبک و سنگین از ساعت 12 روز چهارشنبه - 24 تیرماه - تا ساعت سه بامداد روز دوشنبه - 29 تیر ماه - از محور یاد شده ممنوع است.

    در محور هراز تردد تمام تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است و تردد تمام کامیون ها وکامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت روز چهارشنبه - 24 تیرماه- تا سه بامداد روز دوشنبه - 29 تیرماه - از محور هراز ممنوع است.

    در بند (ج) این گزارش آمده است: تردد تمام وسایل نقلیه از ساعت 13 روز یکشنبه - 28 تیرماه - تا ساعت سه بامداد روز دوشنبه - 29 تیرماه - از رودهن به سمت آمل ممنوع و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد تمام وسایل نقلیه از ساعت 15

    روز یکشنبه - 28 تیرماه - تا ساعت سه بامداد روز دوشنبه - 29 تیرماه- از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه است.

    در صورتی که روز جمعه به عنوان روز عید سعید فطر اعلام شد محدودیت های یکطرفه مندرج در بند (ج) از ساعت13 روز شنبه - 27 تیرماه - تا ساعت سه روز یکشنبه - 28 تیرماه - اعمال می شود.

    در محور فیروزکوه تردد تمام تریلرها و کامیونها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 13 تا 24 روز چهارشنبه - 24 تیرماه - و همچنین از ساعت 6 روز پنجشنبه - 25 تیرماه - تا ساعت 6 روز دوشنبه - 29 تیرماه - از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

    در محور قدیم رشت - قزوین تردد تمام تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه - 27،26،25و28تیرماه- از محور قدیم رشت به قزوین و بالعکس ممنوع است.

    در محور قدیم ساوه - همدان و ساوه - بویین زهرا تردد تمام تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 روز پنجشنبه - 25 تیرماه - تا ساعت دو بامداد روز دوشنبه - 29 تیرماه - از محورهای فوق ممنوع است.

    در محور قزوین کرج و قزوین زنجان تردد تمام تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی شدنی از ساعت 6 روز پنجشنبه - 25 تیرماه - تا ساعت یک بامداد روز جمعه - 26 تیرماه - (باند شمالی) و همچنین از ساعت 6 روز یکشنبه - 28 تیرماه- تا 2 بامداد روز دوشنبه - 29 تیرماه - (باند جنوبی) از محورهای یاد شده ممنوع است.

    در محور بجنورد - چمن بید - جنگل گلستان - گرگان - گلوگاه و بالعکس تردد انواع کامیون و تریلر به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هفت تا 24 روزهای پنجشنبه ، جمعه ، شنبه و یکشنبه - 27،26،25و28 تیرماه- از محورهای فوق ممنوع است.

    در محور آستارا - اردبیل و اردبیل - سرچم و بالعکس تردد تمام تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هفت تا 24 روزهای جمعه ، شنبه و یکشنبه - 27،26و28 تیرماه - از محورهای فوق ممنوع است.

    در محور ملایر - همدان تردد تمام تریلرها به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هفت تا 24 روزهای پنجشنبه ، جمعه ، شنبه و یکشنبه - 27،26،25و28 تیرماه- از محورهای فوق ممنوع است.

    مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 (10 خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو