فونیکسریمکسبهتام

ترافیک تعطیلات عید فطر شروع شد

اوج ترافیک رفت از ۱۶ تا ۲۲ امروز

عصر خودرو: مسئول سالن عملیات و سخنگوی مرکز مدیریت راه های کشوربا بیان اینکه در حال حاضر در آزادراه تهران- کرج،‌ محور کرج – چالوس و در آزادراه قزوین- رشت در محدوده تونل منجیل شاهد ترافیک پرحجم و نیمه سنگین هستیم،‌ گفت: اوج ترافیک در مسیر رفت از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۲ امشب خواهد بود.

ترافیک تعطیلات عید فطر شروع شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، یاسر خالدی در گفت وگو با ایلنا با بیان اینکه در حال حاضر در سایر مسیرهای اصلی و فرعی ترافیک عادی و روان است، اظهار کرد:‌ آسمان تمام محورها صاف است و هیچ پدیده ای جوی خاصی پیش بینی نمی شود.

    وی درباره محدودیت های ترافیکی محورهای پرتردد گفت:‌تردد کلیه وسال نقلیه سنگین از ساعت 14 ظهر امروز- 24 تیرماه تا ساعت یک بامداد 25 تیرماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و همچنین از ساعت 17 امروز تا ساعت یک بامداد 25 تیرماه از کرج به سمتد مرزن آباد تردد به صورت یک طرفه انجام می شود.

    خالدی همچنین با اشاره به مسیرهای مسدود اظهار کرد:‌ محدوده شمشک- دیزین به دلیل افزایش حجم تردد در این مسیر و حفظ ایمنی؛‌ از ساعت 12 ظهر امروز تا ساعت 3 بامداد روز دوشنبه 29 تیرماه مسدود است.

    سخنگوی مرکز مدیریت راه های کشور با بیان اینکه پیش بینی می شود اوج ترافیک امروز از ساعت 16 تا 22 باشد،‌ ادامه داد:‌ فردا از بعد از اذان ظهر سفر رفت شروع می شود و پیش بینی می شود اوج ترافیک از ساعت 16 الی 21 باشد.

    خالدی با اشاره به مدت زمان سفر تا ساعت 12 ظهر فردا گفت:‌ مدت زمان سفر از سمنان به سمت قم چیزی حدود 67 دقیقه است که با حالت عادی تفاوت چندانی ندارد و مدت زمان سفر از سمت کرج به چالوس چیزی حدود 220 دقیقه است که در حالت عادی این مسیر در 170 دقیقه طی می شود.

    وی همچنین در توصیه به مردم گفت: مسافرانی که قصد اطلاع از مدت زمان سفر را دارند می توانند پیامک بدون متن به شماره 1000141 ارسال کنند و مسافران 23 استان می توانند برای دریافت اطلاعات به طور مستقیم با شماره 141 تماس بگیرند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو