فونیکسریمکسبهتام

به دلیل نبود کمربندی صورت می‌گیرد

تردد روزانه ۸۰ هزار خودرو سبک و سنگین از داخل بناب

عصر خودرو: فرماندار بناب گفت: به دلیل نبود کمربندی در خارج از شهر بناب روزانه حدود ۸۰ هزار دستگاه خودروی سبک و سنگین از کمربندی داخل شهر تردد می‌کنند که این امر مشکلاتی را برای مسئولان به وجود می‌آورد.

تردد روزانه ۸۰ هزار خودرو سبک و سنگین از داخل بناب
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، ولی‌الله فرج‌اللهی ظهر امروز در نشست شورای ترافیک شهرستان بناب با اشاره به ضرورت راه‌اندازی کمربندی شرقی بناب اظهار داشت: برای آغاز عملیات اجرایی این طرح لحظه‌شماری می‌کنیم و امیدواریم به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی کمربندی شرقی بناب باشیم.
    وی گفت: برای راه‌اندازی دوربین و کنترل هوشمند ترافیک در سطح شهر بناب 500 میلیون تومان هزینه شده، ولی تاکنون نصب و راه‌اندازی نشده است که امیدواریم شهرداری با نصب و راه‌اندازی هرچه سریع‌تر این دوربین‌ها مردم را نیز برای عدم انجام تخلفات رانندگی خود به این شرایط و سیستم آماده کنند.
    فرماندار بناب ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان راهنمایی و رانندگی و شهرداری بناب به خاطر اصلاح برخی از میادین شهر خواستار بازنگری و اصلاح در سایر میادین شهر شد.
    فرج‌اللهی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه میدان تره‌بار این شهر در شمال‌غرب کشور میدان بی‌نظیری است؛ تصریح کرد: اما این میدان در کنار ارائه خدمات به شهرهای اطراف موجب ایجاد ترافیک سنگین در شهر شده و مشکلات زیادی را برای نیروهای راهنمایی و رانندگی به وجود می‌آورد و به همین خاطر انتقال میدان تره‌بار بناب از داخل شهر به خارج شهر از ضروریات است.
    وی با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته با مسئولان منابع طبیعی استان در خصوص محل جدید احداث میدان تره‌بار این شهر اظهار داشت: امیدواریم بعد از مصوبه شورای ترافیک شهرداری نسبت به آغاز عملیات اجرایی میدان جدید تره‌بار و انتقال میدان تره‌بار فعلی به آن اقدام کند.
    فرماندار بناب در ادامه با اشاره به ضرورت انتقال گاراژهای باربری از داخل به خارج شهر بر احداث و راه‌اندازی شهرک حمل و نقل نیز تأکید کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو