فونیکسریمکسبهتام

مجری طرح آزادراه همدان-ساوه:

آزاد راه همدان-ساوه با تاخیر یک ماهه افتتاح می‌شود

عصر خودرو: مجری طرح آزادراه همدان-ساوه با اعلام اینکه پروژه پایان مرداد ماه به بهره‎برداری می‏ رسد، گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح آزادراه همدان-ساوه هزینه شد.

آزاد راه همدان-ساوه با تاخیر یک ماهه افتتاح می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، مسعود سیفی درباره آخرین وضعیت پروژه آزادراه همدان-ساوه اظهار داشت: 28 کیلومتر از پروژه آزادراه همدان-ساوه باقی مانده بود که امسال توسط پیمانکار اجرایی می‏‌شود.
    وی با اعلام اینکه تمامی عملیات خاکی آزادراه همدان –ساوه انجام شده و فقط آسفالت آن باقی مانده است، افزود: از مسیر 28 کیلومتری 22 کیلومتر آسفالت شده و مابقی نیز تا پایان مرداد ماه اتمام می‌یابد.
    سیفی با بیان اینکه هیچ‎گونه بدهی به پیمانکار پروژه نداریم، تصریح کرد: تاکنون برای این پروژه 200 میلیارد تومان هزنیه شده که از محل اعتبارات ملی این میزان تامین شده است.
    وی با اشاره به اینکه برای اجرای 28 کیلومتر نیز 25 میلیارد تومان اعتبار نیاز است، تاکید کرد: امسال برای این پروژه 11 میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که هنوز تخصیص پیدا نکرده ولی از بابت تخصیص اعتبار نگرانی وجود ندارد.
    بر اساس این گزارش، آزادراه همدان-ساوه از طریق مشارکت وزارت راه و شهرسازی و شرکت احداث، نگهداری و بهره‌برداری از آزادراه ساوه–همدان با نسبت مشارکت 50 درصد وزارت راه و شهرسازی، 17 درصد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و 33 درصد شرکت احداث، نگهداری و بهره‌برداری از آزادراه ساوه–همدان بوده است.
    باند شمالی آزادراه همدان-ساوه به طول 85 کیلومتر زیربار ترافیک رفته و در حال حاضر نیز ترافیک از این قسمت در حال انجام است، اما باند جنوبی آزادراه همدان-ساوه نیز به طول 85 کیلومتر است که 55 کیلومتر از آن زیربار ترافیک رفته و مابقی نیز مردادماه مورد بهره‎برداری قرار می‏گیرد.
    براساس اعلام نظر مسئولان و اظهار نظر نمایندگان همدان در مجلس 28 کیلومتر باقی مانده از این آزادراه باید تیرماه به بهره‎برداری می‏‌رسید ولی براساس اعلام مجری طرح پروژه با یک ماه تاخیر و مرداد ماه افتتاح می‎شود.
    متاسفانه استفاده تبلیغاتی از این پروژه در سال‎های گذشته مشهود بوده و نمایندگان استان همدان به دنبال استفاده از جنبه‎های تبلیغاتی این پروژه بودند که باز شاهد عملی نشدن وعده آنها در زمان مقرر هستیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو