فونیکسریمکسبهتام

پلیس راه:

جاده های گیلان لغزنده است، رانندگان مراقب باشند

عصر خودرو: رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به بارش باران در محورهای مواصلاتی استان گفت: در حال حاضر به علت بارش باران، جاده ها لغزنده است و رانندگان باید با احتیاط رانندگی کنند.

جاده های گیلان لغزنده است، رانندگان مراقب باشند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ مهیار رستگار با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر تداوم بارندگی ها در گیلان افزود: سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی مناسب در شرایط لغزندگی جاده ها، برای جلوگیری از روی دادن حوادث ضروری است.

    وی ترافیک در جاده های استان را عادی و روان عنوان و تصریح کرد: طی دو روز گذشته (عصر پنجشنبه تا جمعه شب) شاهد ترافیک سنگینی در محورهای استان بودیم که این ترافیک در حال حاضر عادی و روان است.

    سرهنگ رستگار با اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت - قزوین افزود: تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت شش تا ساعت 24 امروز و فردا (شنبه و یکشنبه بیست و هفتم و بیست و هشتم تیرماه) از محور قزوین به رشت و بالعکس ممنوع می باشد.

    وی یادآور شد: تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملان موادسوختی و فاسدشدنی نیز از ساعت هفت تا 24 امروز و فردا ، از آستارا به اردبیل و بالعکس ممنوع می باشد.

    مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان نیز گفت: تاکنون خسارتی از بارش باران گزارش نشده و با توجه به پیش بینی هواشناسی، دستگاه های اجرایی برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی آماده هستند.

    افشین عزیزی به مسافران و گردشگران توصیه کرد با توجه به احتمال طغیان رودخانه ها، از اسکان در حاشیه مسیل ها خودداری کنند.

    براساس پیش بینی اداره کل هواشناسی گیلان؛ با توجه به نفوذ توده هوای خنک و بارش زا به منطقه و تقویت این سامانه طی امروز و فردا (شنبه و یکشنبه)، شاهد بارندگی و وزش باد شدید و کاهش دما در استان هستیم.

    نماز عید سعید فطر در رشت و سایر شهرستان های استان گیلان نیز در حالی برگزار شد که بارش باران رحمت الهی پس از حدود دو ماه خشکی، از نخستین ساعات بامداد باریدن گرفته و مزارع باغات مراتع و جنگل های استان را سیراب کرده و به هوا، لطافتی بهاری بخشیده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو