فونیکسریمکسبهتام

مدلهای جدید ب ام و در راه است

عصر خودرو: ب ام و برای تقویت فروش ضعیف و بالا بردن توان رقابت در برابر مرسدس بنز، در سال جاری میلادی تعدادی مدل بازطراحی شده و ارتقا یافته سدان و شاسی بلند را در چین رونمایی خواهد کرد.

مدلهای جدید ب ام و در راه است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایسنا، خودروسازان جهانی در چین که بزرگترین بازار خودروی جهان است به دلیل ضعیف شدن فروش تحت فشار فزاینده ای قرار گرفته اند اما ب ام و با چالش بیشتری از سوی مرسدس بنز روبرو شده که مدلهای جدیدی را به بازار عرضه کرده است.

    ب ام و اعلام کرده است انتظار دارد به دلیل درآمد کمتر جوینت ونچر چینی خود، سود کمتری را گزارش کند.

    سخنگوی ب ام و در چین به رویترز گفت: این خودروساز مدل جدید و بازطراحی شده سدان 7 Series را در سه ماهه چهارم و مدل ارتقا یافته 3 Series را اواخر امسال عرضه خواهد کرد. همچنین گفته می‌شود این شرکت قصد دارد مدلهای جدید شاسی بلندهای X5 و X6 را عرضه کند.

    بخش شاسی بلند سریعترین رشد را در میان بخشهای دیگر بازار خودرو در چین داشته است با اینهمه مدلهای ارزانتر نسبت به مدلهای وارداتی گران قیمتی مانند X5 و X6 پرطرفدارترند.

    محققان موسسه تحقیقاتی "آی اچ اس اتوموتیو" پیش بینی می‌کنند فروش خودروهای شاسی بلند امسال بیش از یک پنجم رشد خواهد کرد.

    عرضه مدلهای بازطراحی شده و ارتقا یافته مطابق با برنامه های بلندمدت ب ام و است اما تحلیلگران می گویند عرضه این مدلها به رشد فروش این خودروساز در چین که در شش ماه اول امسال تنها 2.5 درصد در مقایسه با 23.1 درصد در نیمه اول سال 2014 بود، کمک خواهد کرد.

    سدان 7 Series در چین آخرین بار در سال 2009 بازطراحی شد در حالیکه مرسدس بنز آخرین بار در سال 2013 مدل بازطراحی شده اس کلاس را عرضه کرد.

    مرسدس بنز جدیدترین مدل سی کلاس را در اوت عرضه کرد در حالیکه ب ام و 3 Series Liu آخرین بار در سال 2013 بازطراحی شد.

    دیتر زتچه، مدیرعامل دایملر که شرکت مادر مرسدس بنز است، در حاشیه نمایشگاه امسال شانگهای اظهار کرد که فروش سی کلاس در چین در مدت چند ماه پس از عرضه طراحی جدید رشد چشمگیری پیدا کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو