فونیکسریمکسبهتام

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران خبر داد

ترافیک سنگین و بارندگی شدید در محورهای هراز و فیروزکوه

عصر خودرو : فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران از ترافیک سنگین و بارندگی شدید در محورهای هراز و فیروزکوه خبر داد و گفت: ترافیک تا بامداد دوشنبه در این محورها ادامه دارد.

ترافیک سنگین و بارندگی شدید در محورهای هراز و فیروزکوه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، مهران کرانیان در خصوص آخرین وضع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) اظهار داشت: در حال حاضر در محور هراز شاهد ترافیک سنگین هستیم که بارندگی نیز بر کندی تردد افزوده؛ این ترافیک سنگین به جاجرود و آزادراه تهران ـ پردیس نیز رسیده است.

    وی افزود: با توجه به یک‌سویه شدن جاده هراز از ساعت 15 از آب اسک به سمت رودهن، ترافیک را از ظهر امروز در جاده هراز شاهد هستیم و این محدودیت تردد از رودهن تا آب اسک تا ساعت 3 بامداد ادامه خواهد داشت.

    کرانیان ادامه داد: محور فیروزکوه نیز زیر بار ترافیک سنگین است و تردد در این محور با توجه بارندگی‌های شدید و کم شدن کانون دید رانندگان تردد با کندی همراه است؛ در محور امام رضا (ع) هیچ مشکلی از بابت ترافیک نداریم و در این محور، تردد به‌صورت روان در جریان است.

    فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت در محور هراز و کفی و کامیون در محور فیروزکوه را از اقدامات پلیس برای کمتر شدن بار ترافیکی خواند و افزود: این ممنوعیت تردد برای خودروها حامل مواد سوختی و فاسدشدنی در محور فیروزکوه اعمال نمی‌شود.

    وی ادامه داد: رانندگان باید در این شرایط جوی و با توجه به سیل بازگشت مسافران، احتیاط و آرامش در رانندگی را در اولویت خود قرار دهند و از سرعت و سبقت غیرمجاز و بی‌حوصله بودن در رانندگی بپرهیزند.

    کرانیان با بیان اینکه تاکنون در محورهای شرق استان تهران حادثه خاصی رخ نداده است، گفت: پیش‌بینی می‌شود این ترافیک سنگین تا بامداد دوشنبه ادامه داشته باشد؛ رانندگان در طول مسیر استراحت و رفع خستگی را مدنظر قرار دهند و بعد از طی مسافتی، استراحت کنند.

    کرانیان بیان کرد: بار رفت در چهار روز تقسیم شده بود و بازگشت مسافران را در روزهای آینده نیز شاهد خواهیم بود؛ اما برای محدودیت تردد و یک‌سویه شدن جاده تصمیمی گرفته نشده و اگر لازم و ضرورتی باشد، محدودیت اعمال و اعلام خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو