فونیکسریمکسبهتام

دوربین‌های جاده‌ای همدان ۳۶۷۵ تخلف سرعت را ثبت کردند

عصر خودرو : مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های همدان گفت: دوربین‌های جاده‌ای تحت نظارت مرکز مدیریت راه‌های استان ۳ هزار و ۶۷۵ مورد تخلف سرعت غیرمجاز وسایل نقلیه را در تعطیلات عید فطر ثبت کردند.

دوربین‌های جاده‌ای همدان ۳۶۷۵ تخلف سرعت را ثبت کردند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، نصرت‌الله حیدری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 11 دوربین ثبت تخلفات سرعت منصوبه در جاده‌های استان همدان 2 هزار و 650 تخلف سرعت لحظه‌ای و یک‌هزار و 25 تخلف سرعت متوسط را ثبت کرده‌اند.

    وی افزود: در مجموع 3 هزار و 675 تخلف در تعطیلات عید سعید فطر صورت گرفته  که بارزترین تخلف سرعت غیر مجاز 184 کیلومتر در آزادراه ساوه- همدان بوده است.

    مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان تصریح کرد: استان همدان در ایام تعطیلات عید سعید فطر شاهد تردد حدود یک میلیون و 200 هزار دستگاه وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی بوده است.

    وی خاطرنشان کرد: نصب 55 دوربین ترددشمار بیش از 95 درصد ترددها در تمام محورهای ورودی و خروجی استان را پوشش داده و آمار ترددها به ثبت رسیده است.

    حیدری اظهار کرد: با توجه به آمار تردد ثبت شده در مرکز مدیریت راه‌های استان همدان طی چهار روز تعطیلات عید سعید فطر یک‌میلیون و 189 هزار تردد در محورهای استان انجام شده است.

    وی با اعلام اینکه بیشترین تردد در روز چهارم تعطیلات انجام گرفته است، گفت: بیشترین تردد روزانه در روز 28 تیرماه با 321 هزار و 214 تردد انواع وسایل نقلیه در محورهای استان همدان انجام شد.

    مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های همدان افزود: میزان افزایش متوسط تردد در این ایام نسبت به روزهای عادی در سطح کشور 30 درصد و افزایش متوسط روزانه در استان همدان 40 درصد ثبت و گزارش شده است.

    وی بیان کرد: تعداد وسایل نقلیه وارد شده به استان در این چهار روز 298 هزار و 251 مورد و تعداد وسایل نقلیه خارج شده از استان همدان 295 هزار و 581 دستگاه بوده است.

    حیدری خاطرنشان کرد: تردد ناوگان سنگین عبوری نیز 143 هزار و 58 دستگاه بوده است که معمولاً 20 درصد ترددها را در روزهای عادی به خود اختصاص می‌دهند و میزان تردد در این ایام هشت درصد کاهش را نشان می‌دهد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو