فونیکسریمکسبهتام

اجرای طرح زوج و فرد در جاده چالوس

عصر خودرو: رییس شورای اسلامی شهرستان چالوس با اشاره به ترافیک سنگین جاده چالوس - کرج (کندوان ) و مشکلات ناشی از آن در برخی از ایام سال خواستار اجرای طرح زوج و فرد تردد خودروها در این جاده شد.

اجرای طرح زوج و فرد در جاده چالوس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، صابرسام دلیری روز سه شنبه در نشست ستاد بحران شهرستان چالوس، گفت: تردد میلیون ها خودرو از این مسیر ارتباطی و در پی آن معطلی طولانی اهالی روستاهای حاشیه این جاده در ترافیک، اعتراض مردم منطقه و مسافران را به همراه داشته است.

    وی کندی فرآیند امدادرسانی در هنگام وقوع حوادث غیرمترقبه به ویژه سیل، زلزله و یا اعزام بیماران بدحال برای مداوا به مراکز درمانی شهر چالوس یا دیگر مناطق را در ایام تعطیلات و روزهای پایانی هفته از دیگر مشکلات تردد زیاد خودرو در جاده چالوس عنوان کرد.

    وی گفت: اکنون از مسوولان نهادهای ذیربط انتظار داریم تا برای رفع این معضل نسبت به اجرای طرح زوج و فرد کردن خودروها در این جاده تدابیر ویژه ای بیندیشند.

    رییس شورای شهرستان چالوس حل نشدن ادامه هدایت آب های سطحی به روستاهای حاشیه قطعه چهارم آزاد راه تهران - شمال مسیرارتباطی مرزن آباد - چالوس را از دیگر مشکلات موجود در این شهرستان برشمرد و گفت: اکنون حجم انبوهی از آب های سطحی این راه ارتباطی به برخی از روستاها از جمله خرمنه علیا هدایت می شود که سبب آبگرفتگی این مناطق روستایی شده است و باید مسوولان در این خصوص چاره اندیشی کنند.

    رییس بنیاد مسکن چالوس و کلاردشت نیز تعداد واحدهای مسکونی شناسایی شده در حریم رودخانه های این شهرستان را 150 باب اعلام کرد و گفت: درصورت تخصیص اعتبار مورد نیاز این واحدهای مسکونی تملک و حریم رودخانه ها آزاد خواهند شد.

    مهدی ردایی با ابراز نگرانی از رانش زمین در جوار روستای سینوا از توابع بخش مرکزی چالوس، افزود : با این که بارها این موضوع به مسوولان نهادهای ذیربط گزارش شد منتهی تاکنون در این حوزه اقدامی انجام نداده اند.

    شهرستان چالوس با جمعیتی دست کم یکصد هزار نفر درغرب مازندران واقع است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو