فونیکسریمکسبهتام

سردار مومنی در کرمانشاه:

امنیت از نقاط صفر مرزی تا عمق شهرهای کشور برقرار است

عصر خودرو : جانشین فرمانده ناجا گفت: با تلاش های کلیه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در حال حاضر امنیت در تمامی مناطق کشور برقرار است.

امنیت از نقاط صفر مرزی تا عمق شهرهای کشور برقرار است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سردار اسکندر مومنی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در نشستی خبری با خبرنگاران کرمانشاهی، هدف از سفر خود به این استان را بازدید امنیتی از مرزها و رصد هر نوع تهدید امنیت در این مناطق عنوان کرد و گفت: این بازدیدها طی دیروز و امروز صورت گرفت و در حال حاضر امنیت به طور کامل در مرزهای غربی کشور برقرار است.

    وی آمایش مناسب مرزی و ایجاد امنیت پایدار در این مناطق را مورد تاکید قرار داد و افزود: در حال حاضر تمامی تحولات منطقه را پیگیری و رصد می کنیم و تمام نیروهای ما برای برخورد با هر نوع تهدید آمادگی کامل دارند.

    مومنی یادآور شد: در نظام جمهوری اسلامی ایران، امنیت مردم محور حاکم است که با این رویکرد و با مشارکت و حضور مردم در صحنه امنیت کامل در کشور برقرار شده است.

    جانشن فرمانده ناجا اظهار داشت: در هر صحنه ای که مشارکت مردم مشاهده شده از این بستر عظیم در تمامی حوزه ها استفاده شده است.

    کاهش جرائم و افزایش کشفیات مواد مخدر

    سردار مومنی در ادامه از کاهش آمار جرائم در کشور طی چهار ماهه ابتدایی امسال خبر داد و گفت: در این مدت آمار سرقت 11 درصد، جرائم مهم و عمده 7 درصد و قتل 2 درصد کاهش یافته است.

    وی همچنین از کشف 190 تن مواد مخدر طی مدت مذکور در کشور خبر داد و گفت: این میزان نشان دهنده رشد 25 درصدی کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل است که حکایت از تحرک و آمادگی بالای نیروی انتظامی دارد.

    مومنی با بیان اینکه تعداد کشته شدگان تصادفات در این مدت به حداقل رسیده است، تصریح کرد: موضوع کاهش سوانح و تصادفات جاده ای به عنوان یکی از اولویت های اصلی پلیس در دستور کار قرار دارد.

    جانشن فرمانده ناجا یادآور شد: در رابطه با کاهش تصافات سه موضوع در دستور کار قرار داشته که شامل ارتقای قرهنگ رانندگی با مشارکت مردم، استفاده از سیتم های هوشمند برای کنترل تردد و ارتقای مولفه های ایمنی می شود.

    وی ادامه داد: طی سال های 84 و 85 حدود 7 میلیون خودرو در جاده ای کشور تردد می کردند که در حال حاضر به حدود 17 میلیون خودرو رسیده که کنترل آن با استفاده از سیستم ها و روش های سنتی امکان پذیر نیست.

    کاهش جرائم عمده در استان کرمانشاه

    این مسئول در ادامه به امنیت موجود در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: با تلاش های صورت گرفته جرائم عمده در کرمانشاه طی چهار ماهه ابتدایی امسال کاهش یافته است.

    وی افزود: طی این مدت سرقت به عنف 18 درصد، سرقت های مسحانه 17 درصد و آمار قتل 5 درصد در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

    مومنی همچنین از افزایش 40 درصدی کشفیات مواد مخدر در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: با هوشیاری کامل نیروهای نظامی و انتظامی برخورد با تمام جرائم به صورت جدی دنبال خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو