فونیکسریمکسبهتام

استاندار آذربایجان شرقی:

صنعت تولید خودرو با قطعه‌سازی آذربایجان شرقی تکمیل شود

عصر خودرو: ستاندار آذربایجان شرقی تکمیل حلقه صنعت خودروسازی از قطعه‌سازی را در استان برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی مورد تاکید قرار داد.

صنعت تولید خودرو با قطعه‌سازی آذربایجان شرقی تکمیل شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، اسماعیل جبارزاده، صبح امروز در دیدار با معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اصل قانون را حمایت از تولید دانست و اظهار داشت: در کنار توجه به نیروی کار و تشکل‌های کارگری، حفظ اشتغال و حمایت از واحدهای تولیدی در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.
    وی رشد و توسعه اقتصادی کشور را وابسته به فعالیت کارگران، کارفرمایان و کارآفرینان دانست و تصریح کرد: باید قوانین کار به سمتی هدایت شوند که تولیدکنندگان با اطمینان خاطر به سمت تولید و توسعه اقتصادی ادامه دهند.
    استاندار آذربایجان شرقی خواستار اصلاح قوانین دست و پا گیر در راستای رفع موانع تولید و تسهیل فعالیت واحدهای صنعتی شد.
    جبارزاده، اختصاص سه هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی به صنایع و واحدهای تولیدی استان را یادآور شد و افزود: واحدهایی که مشکل تامین نقدینگی دارند و با بحران مالی مواجه شده اند در اولویت تخصیص قرار دارند که با این تسهیلات می توان دوباره به رونق اقتصادی و توسعه اشتغال امیدوار بود.
    وی جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی را یکی از اولویت های اصلی مدیریت خود در استان برشمرد و گفت: پنج نیروگاه بادی و سیکل ترکیبی به ظرفیت 3500 مگاوات در استان با حضور شرکت های خارجی احداث می شود.
    استاندار آذربایجان شرقی، میزان سرمایه گذاری این شرکت را سه میلیارد دلار عنوان کرد و گفت: احداث آزاد راه تبریز به بازرگان با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد دلار نیز یکی دیگر از سرمایه گذاری خارجی‌ها در استان است.
    وی تکمیل حلقه صنعت خودروسازی از قطعه‌سازی را در استان برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی مورد تاکید قرار داد و گفت: تولید خودروی مناسب و برند روز می تواند پیوند هدفمند این دو صنعت را در استان ایجاد کند.
    ا

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو