فونیکسریمکسبهتام

معاون شهردار زنجان خبر داد

ایجاد تغییر در مسیر‌های ترافیکی شهر زنجان در روز ۱۵ مرداد

عصر خودرو : معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری زنجان گفت: همزمان با برگزاری برنامه فرهنگی گذر از چله تابستان در مسیرهای ترافیکی شهر زنجان در هسته مرکزی تغییراتی ایجاد می‌شود.

ایجاد تغییر در مسیر‌های ترافیکی شهر زنجان در روز ۱۵ مرداد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، سمانه شاددل ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه چله تابستان با اشاره به تغییرات ایجاد شده در مسیرهای تردد خودروها به هنگام برگزاری طرح گذر از چله تابستان اظهار داشت: این تغییرات در خیابان‌های منتهی به محدوده برگزاری این برنامه فرهنگی ایجاد می‌شود.

    وی به یک طرفه بودن خیابان طالقانی از مسیر شمال به جنوب در ایام عادی اشاره و اضافه کرد: در روز 15 مرداد ماه این مسیر به صورت برعکس یعنی جنوب به شمال یک طرفه خواهد شد.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری زنجان دو طرفه شدن مسیر زینبیه غربی را از دیگر تغییرات ایجاد شده در برنامه ترافیکی شهر زنجان در روز 15 مرداد ماه، همزمان با برگزاری برنامه فرهنگی گذر از چله تابستان عنوان و تصریح کرد: خیابان سعدی به طرف چهارراه انقلاب هم در این روز دو طرفه می‌شود.

    عدم دقت موجب قفل شدن ترافیک هسته مرکزی شهر زنجان می‌شود

    وی با توصیه اکید به شهروندان برای پرهیز از استفاده از خودروهای شخصی در هسته مرکزی شهر زنجان ادامه داد: اندکی بی‌توجهی منجر به قفل شدن ترافیکی هسته مرکزی شهر زنجان می‌شود.

    شاددل با بیان اینکه محدوده پارکینگ موجود در سبزه‌میدان زنجان در اختیار پیمانکار پروژه قرار گرفته است، افزود: روان‌سازی ترافیک هسته مرکزی شهر زنجان نیاز مبرم به همکاری شهروندان زنجان دارد.

    وی استفاده از وسایط حمل و نقل عمومی را توصیه خود به شهروندان زنجان در همه ایام به‌ویژه روز برگزاری برنامه فرهنگی گذر از چله تابستان در روز 15 مرداد ماه اعلام کرد و گفت: موفقیت برنامه مورد نظر نیاز به همکاری همگانی دارد.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری زنجان کسبه را از افراد دخیل در کنترل ترافیک هسته مرکزی شهر زنجان از جمله محدوده خیابان امام از امیرکبیر تا چهارراه انقلاب دانست و تاکید کرد: در روز برگزاری برنامه گذر از چله تابستان کسبه از آوردن خودروی شخصی به صورت جدی پرهیز کنند.

    نفوذ خودروها به مراکز تفریحی شهر زنجان از جمله بوستان‌ها

    همچنین صادق احمدی نماینده دفتر مدیر کل فرهنگی و اجتماعی استانداری زنجان در جلسه با تاکید بر رفع مشکلات ترافیکی شهر زنجان گفت: حل این مشکلات نیازمند دقت در عمل است.

    وی بر لزوم برنامه‌ریزی برای هویت‌بخشی به مراکز و بافت مرکزی شهر زنجان تاکید کرد و گفت: این برنامه‌ریزی ضمن شناساندن هویت شهر در جذب گردشگر هم موثر است.

    احمدی نفوذ خودرو به فضاهای سبز و بوستان‌های شهر زنجان را یادآور شد و افزود: مسئولان شهری باید فکری برای رفع این مشکل کنند چرا که امنیت فضاهای تفریحی خدشه‌دار شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو