فونیکسریمکسبهتام

سایپا حامی قهرمان ربوکاپ دانشگاه های جهان در چین

عصر خودرو : رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: حمایت مسئولین گروه خودروسازی سایپا از جریان های علمی، قطعاً علاوه بر تقویت روحیه تیم، علاقه مندی این نخبگان علمی را به صنعت کشور بیشتر می کند.

سایپا حامی قهرمان ربوکاپ دانشگاه های جهان در چین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز ، تیم ربوکاپ دانشگاه آزاد اسلامی قزوین پس از کسب چهار مقام قهرمانی، دو عنوان نایب قهرمانی، در نوزدهمین دوره رقابت های جهانی روبوکاپ 2015 چین نیز قهرمان شد.

    بر اساس این گزارش نوزدهمین دوره مسابقات جهانی روبوکاپ 2015 چین از 28 تیرماه جاری با حضور بیش از 200 تیم از دانشگاه ها، مدارس و آموزشگاه های مختلف از 47 کشور دنیا در شهر «هه فی» در جنوب این  کشور به مدت چهار روز  برگزار شد و تیم دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از جمهوری اسلامی ایران با چهل شرکت کننده در قالب 5 تیم حضور درخشانی داشت.

    شرکت سایپا در راستای مسئولیت های اجتماعی خود اقدام به حمایت از تیم دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نمود تا این تیم بتواند هر چه بهتر و با شرایط مناسب تر در مسابقات جهانی حضور یابد.

    در حاشیه مراسم استقبال از قهرمانان ربوکاپ در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، مرتضی موسی خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با ابراز خرسندی از مقام های بدست آمده گفت: در این دوره از مسابقات، عناوین کسب شده نتیجه تلاش و همت پژوهشگران ایرانی و حمایت مادی و معنوی شرکت سایپا بود که با درخشش خود به نمایندگی از کشور ایران توانستند، پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را بارها در سالن مسابقات به اهتزاز در آورند.

    وی افزود:  تیم دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در چهار رشته لیگ ربات امدادگر واقعی در رقابت اصلی ، بخش رقابت فنی تیم ربات فوتبالیست سایز متوسط ، بهترین ارائه لیگ شبیه ساز امداد و نجات و بخش رقابت فنی بهترین واسط کاربری خلاقانه در ربات امدادگر واقعی مقام نخست را کسب کرد.

    وی در ادامه افزود: علاوه بر این ، تیم اعزامی به کشور چین توانست، دو عنوان نایب قهرمانی در بخش لیگ فوتبالیست سایز کوچک در رقابت اصلی  و بخش اصلی لیگ شبیه ساز امداد و نجات را کسب نماید.

    وی اظهار کرد: تیم دانشگاه آزاد قدرتمندانه در مسابقات 2015 چین حاضر شد و توانست به خوبی مسائل را حل کند و همچنین نشان داد که علیرغم وجود تحریم ها ، ملت بزرگ ایران راه های حل مسائل علمی را به خوبی پیدا می کنند و  در میان تیم های شرکت کننده  ایرانی، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با کسب چهار عنوان قهرمانی و دو نایب قهرمانی پرافتخارترین نماینده ایران بود.

    موسی خانی از مدیریت شرکت سایپا که به عنوان حامی مالی و معنوی تیم دانشگاه آزاد قزوین ، همواره در کنار تیم بودند تقدیر و تشکر کرد و افزود: حمایت مسئولین صنعتی کشور از جریان های علمی، قطعاً علاوه بر تقویت روحیه تیم، علاقه مندی این نخبگان علمی را به صنعت کشور بیشتر می کند و همچنین از اینکه تیم دانشگاه آزاد قزوین از پشتیبانی شرکت سایپا برخوردار است باعث افزایش روحیه و دلگرمی تیم شد.

    رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در پایان گفت: این ارتباط دو جانبه دانشگاه و صنعت فتح بابی است برای اینکه دانشجویان، اساتید و پژوهشگران در تعامل با واحد های صنعتی در تامین نیاز ها و خواسته های صنایع کشور در بخش تولید دانش و نیاز های تخصصی که صنعت نیاز دارد، بتواند پروژه های کاربردی را برای صنعت تهیه کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو