فونیکسریمکسبهتام

Tiggo۵ ، ببر چری با شخصیتی جهانی ، توسط مدیران خودرو عرضه می گردد

عصر خودرو: امروز در دنیای مدرن صنعتی مهمترین اصل برای رسیدن به نتیجه مطلوب ، مدیریت استفاده از تجربه و قابلیتهای گوناگون و جمع آوری آنها تحت نام یک برند موفق با دیدگاه جهانی است . دیگر مهم نیست که چقدر سابقه تولید و فعالیت دارید ، امروزه مهم آن است که چگونه مدیریت استفاده از تجربه و قابلیت های گوناگون را دارید.

Tiggo۵ ، ببر چری با شخصیتی جهانی ، توسط مدیران خودرو عرضه می گردد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، در دنیای خودرو نیز اوضاع به همین منوال می باشد  و ممکن است با خودروهایی ساخت آمریکا و یا اروپا روبرو گردیم که بسیاری از قطعات آنها به دلیل مسائل تکنولوژی و اقتصادی در سایر نقاط دنیا تولید گشته و کشور مبدا فقط اقدام به مونتاژ قطعات می نماید. امروزه جوینت ونچر و تولید مشترک به امری مهم تبدیل شده و به واسطه منافع اقتصادی و انتقال تکنولوژی بسیاری از خودروسازان مبادرت به انجام آن می نمایند.
    اخیرا شرکت چری به عنوان بزرگترین  تولید کننده و صادر کننده خودرو در میان برندهای چینی ، با لوکس ساز برجسته و پر سابقه بریتانیائی یعنی جاگوار –لندرور قرار داد تولید مشترکی را به امضاء رسانده که این امر نشان از اراده چری در جذب تکنولوژی و توان مهندسی آن برای تبدیل به یک خودروساز جهانی طراز اول دارد.نتیجه این همکاری را می توان در محصول جدید این شرکت یعنی تیگو 5 دید که اخیرا با مدلی با جلوپنجره مشابه لندرور عرضه گردیده است که گویای این همکاری می باشد.
    Tiggo5 ، به عنوان خودرویی جهانی با بهره گیری از تیم مجرب مهندسی آلمانی که سابقه همکاری با خودروسازانی چون مرسدس و پورشه را داشتند و همچنین با تاثیر از همکاری با جاگوار-لندرور خودروساز برجسته بریتانیائی   شکل گرفت تا ورود چری را به مرحله جدید از یک خودروساز با کیفیت و استانداردهای بالای جهانی خوش آمد گویی گوید.
    آنچه در این محصول مهم می باشد ، کیفیت ساخت بالا در حد بسیاری از خودروهای مدعی حتی با قیمت بالاتر و توجه ویژه چری به مقوله ایمنی می باشد که توانسته است 5 ستاره کامل را از موسسه C-NCAP دریافت نماید.
    وجود سیستم های متعدد ایمنی مانند DTC,HHC,ESP,EBA,EBD,ASR,ABS نشان از قدرت و امنیت این ببر خوش خط و خال دارد تا با صلابت تمام قدرت خود را به رخ رقبا بکشد.
    این خودرو در بازارهای بین المللی با وجود رقبای قدر و رقابت فشرده در این سگمنت موفقیتهای چشمگیری داشته است که موفقیت این محصول در بازارهای بزرگ و پر رقابتی چون برزیل و روسیه گواه این مدعا می باشد.
    اخیرا در بازار کشورهای حاشیه خلیج فارس مانند دبی ، کویت و.... بسیاری از کشورهای حوزه  خلیج فارس که مملو از اتومبیلهای لوکس و متنوع اروپایی ، آمریکایی و ژاپنی و کره ایی می باشند ، چری توانسته ببر خود را با موفقیت رونمایی کرده و به فروش برساند  تا نشان دهد که آماده رقابت همه جانبه با بزرگان است و اعتماد ویژه ایی به این محصول استراتژیک خود دارد، چون با بهره گیری از تمام توان خود و استفاده از تجربیات ارزنده جهانی خود را وارد مرحله جدیدی نموده که این مرحله ثبات و پیشرفت یک خودروساز را در بر خواهد داشت.
    اما قرار است تا عرضه این محصول موفق چری  به زودی در بازار ایران با همکاری شریک دیرینه اش یعنی مدیران خودرو به زودی آغاز گردد  تا  این گل سرسبد خود را در بازار پر عطش ایران نیز عرضه نماید.
    به طور قطع چری به عنوان اولین خودروساز چینی که وارد بازار ایران گردید و بیشترین فروش را در میان خودروهای چینی داشته است با ارائه این محصول به مانند سایر کشورها ، ذهنیت مردم ایران را نسبت به محصولات چینی تغییر خواهد داد و مطمئنا با تعریف جدیدی از کیفیت بالا در ازای بهای پرداختی معقول مشتریان ایرانی را روبرو خواهد نمود
    تا  برای آنها تداعی گر روند موفقیت خودروسازان کره ایی موفق چون کیا و هیوندای باشد و قطعا انتخاب وسوسه انگیزی برای طرفداران یک SUV مدرن، شیک و زیبا  چون سانتافه که این روزها طرفداران پر و پا قرص داردخواهد بود پس کمی منتظر باشید تا این ببر سرکش توسط شرکت مدیران خودرو ، خود را به مرزهای ایران برساند.

    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو