فونیکسریمکسبهتام

استقبال خوب از سایپا در نمایشگاه اتومکانیکای مکزیک

عصر خودرو: گروه خودروسازی سایپا برای اولین بار در نمایشگاه اتومکانیکای مکزیک حضور یافت و با استقبال مناسبی از سوی تجار و بازدیدکنندگان این نمایشگاه قرار گرفت که نوید دهنده راهی روشن در آغاز فعالیت های صادراتی آتی در این منطقه می باشد.

استقبال خوب از سایپا در نمایشگاه اتومکانیکای مکزیک
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، گروه خودروسازی سایپا برای اولین بار در نمایشگاه اتومکانیکای مکزیک حضور یافت و با استقبال مناسبی از سوی تجار و بازدیدکنندگان این نمایشگاه قرار گرفت که نوید دهنده راهی روشن در آغاز فعالیت های صادراتی آتی در این منطقه می باشد.

    به گزارش سایپا نیوز، نمایشگاه اتومکانیکای مکزیک یکی از بزرگترین و مهمترین رویدادهای خودرویی منطقه آمریکای لاتین محسوب می شود که هر ساله با ایجاد فرصتی منحصر به فرد پذیرای خودروسازان برتر جهان و بازدیدکنندگان علاقه مند به این صنعت است.

    گروه خودروسازی سایپا در راستای برنامه های صادراتی خود و حضور در بازارهای مختلف، امسال برای اولین بار از طریق نماینده خود در نمایشگاه اتومکانیکای کشور مکزیک شرکت کرد.

    بر اساس این گزارش گروه خودروسازی سایپا با هدف ارائه دستاوردهای خود در زمینه خودرو و قطعه سازی و به منظور معرفی هر چه بیشتر توانمندی ها و فعالیت های خود، در این رویداد مهم حضور یافت و اقدام به نمایش گزیده ای از محصولات و قطعات تولید شده توسط شرکت های گروه با مزیت های بالقوه صادراتی، جهت بهره برداری از این رخداد بین المللی نمود.

    بر اساس اطلاعات موجود درخصوص حجم تولید نزدیک به 4 میلیون دستگاه خودرو در این کشور در سال 2014 انتظار می رود مجموعه قطعه سازان گروه سایپا بتوانند بخشی از شبکه زنجیره تامین OEM و OES بازار و منطقه را به خود اختصاص دهند.

    همچنین با توجه به ارسال سه دستگاه خودروی نمونه به مکزیک، انتظار می رود با اخذ قریب الوقوع استاندارد و همولوگیشن این بازار، سایپا بتواند اولین محموله از محصولات خود را روانه بازار نموده و به فروش برساند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو