فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل گروه خودروسازی در جریان بازدید از شرکت زامیاد سایپا:

حضور سایپا در بازارهای صادراتی پررنگ تر خواهد شد

عصر خودرو: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از برنامه ریزی برای حل و فصل مشکلات مالی و اقتصادی شرکت های گروه خودروسازی سایپا خبر داد و گفت: در سایه مشارکت و همدلی، موانع شرکت های گروه را مرتفع خواهیم کرد .

حضور سایپا در بازارهای صادراتی پررنگ تر خواهد شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز، دکتر مهدی جمالی در جریان بازدید از شرکت زامیاد و در نشستی که با حضور اعضای هیات مدیره سایپا ، مدیرعامل و معاونین شرکت زامیاد برگزار شد اظهار کرد: سابقه طولانی شرکت زامیاد به عنوان یک مزیت و فرصت مهم محسوب شده و می تواند مبدل به برگ برنده این شرکت در آینده شود.
    وی با اشاره به ایجاد فرصت جدید جهت همکاری با شرکت های معتبر بین المللی در زمینه صنعت خودروسازی افزود: باید با برنامه ریزی و تلاش هدفمند، از علاقه شرکت های خارجی به مشارکت در طرح های توسعه ای صنعت خودروسازی کشور استقبال کرده و آینده جریان تولید را در سایپا تضمین کنیم.
    وی با بیان این که مشکلات و تحریم های چند سال اخیر فرصت شناسایی نقاط ضعف و کاستی ها را در صنعت خودروسازی فراهم کرده است، تصریح کرد: مزیت مهم سال های سخت گذشته، فراهم شدن زمینه آسیب شناسی در صنعت خودروسازی کشور بود که در حال حاضر می توان با گشایش تدریجی در امور، نسبت به برطرف کردن این نواقص اقدام کرد.
    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا خاطرنشان کرد: در حال حاضر عمده ترین هدف گروه، حل مشکلات مالی و تامین نقدینگی به همراه افزایش تولید و حضور در بازارهای داخلی و خارجی است.
    دکتر جمالی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به ضرورت توجه به برند سایپا به عنوان یک خودروساز بین المللی، گفت: تلاش می کنیم با برنامه ریزی های منسجم، حضور سایپا را در بازارهای صادراتی پررنگ تر کرده و مراودات خود را با شرکت های خارجی به صورت حساب شده و دقیق تنظیم کنیم تا سهم بازار محصولات برند سایپا در بازار دچار لطمه نشود.
    وی افزود: در شرایطی هستیم که باید از تمامی ظرفیت ها استفاده کرده و نگاه حداکثری نسبت به فرصت ها و امکانات داشته باشیم تا بتوانیم در همه زمینه ها، جایگاه سایپا را ارتقا دهیم.
    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا همچنین با بیان این مطلب که حضور شرکت های خارجی و رقابت آن ها برای کسب سهم بیشتر در بازار ایران می تواند زمینه بروز مشکل را برای تولید ملی فراهم کند گفت: در شرایط کنونی باید توجه به مقوله اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار دهیم و همه ظرفیت های تولیدی خود را به کار گیریم تا تولید داخل را تقویت کرده و رقابتی مناسب با برندهای دیگر داشته باشیم.
    وی در ادامه با اشاره به حضور خود در شرکت زامیاد و وجود نقاط قوت و امیدوارکننده در این شرکت، گفت: قدمت شرکت زامیاد و اصالت این مجموعه به عنوان یک فرصت و اعتبار برای کارکنان و تصمیم گیران آن محسوب شده و همه باید از این موقعیت برای رساندن آن به جایگاه معتبر استفاده کنند.
    دکتر جمالی افزود: خوشبختانه در حال حاضر شاهد پیشرفت های مناسب و اجرای برنامه های بسیار خوبی در زامیاد هستیم که می تواند در آینده موانع و مشکلات را از سر راه این شرکت بردارد.
    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد: زامیاد یکی از بهترین و سرشناس ترین برندهای موجود در ایران در زمینه تولید خودروهای تجاری است و با بهبود شرایط عمومی تولید و صنعت کشور، می تواند رهبری بازار خودروهای تجاری را برعهده بگیرد.
    دکتر مهدی جمالی در خاتمه ضمن قدردانی از تلاش های مدیران و کارکنان زامیاد گفت: امیدوارم به زودی مشکلات و موانع سر راه این شرکت با سابقه مرتفع شده و همکاری های آن با برندهای معتبر جهانی برای فعالیت مضاعف در بازار خودروهای تجاری گسترش یابد.
    بر اساس این گزارش در ابتدای این دیدار، مهندس فریدون حمیدی مدیرعامل شرکت زامیاد با ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در زامیاد، به اجرای چندین پروژه توسعه محصول اشاره کرد و گفت: ورود محصولات جدید به سبد تولیدات شرکت زامیاد می تواند زمینه کسب سهم بیشتر این مجموعه را در بازار فراهم کند.
    وی با اشاره به اهتمام جدی مدیریت زامیاد به پرداخت بدهی های این شرکت تاکید کرد: در حال حاضر بدهی های زامیاد به کمترین میزان در چند سال اخیر رسیده و تلاش می کنیم در آینده نزدیک ارقام کنونی را نیز به کمترین میزان برسانیم.
    مهندس حمیدی خاطرنشان کرد: اجرای چندین پروژه زیرساختی و عمرانی در شرکت زامیاد در دستور کار قرار گرفته که بسیاری از آن ها به اتمام رسیده و برخی دیگر نیز در حال اجرا است که مطابق برنامه ریزی ها به زودی تکمیل خواهد شد.
    مدیرعامل شرکت زامیاد با اشاره به همکاری با چندین شرکت بین المللی در زمینه تولید خودرواهی تجاری تصریح کرد: یکی از مهم ترین برنامه های زامیاد، اجرای پروژه تولید اتوبوس گازسوز درون شهری است که مقدمات اجرای این طرح با همکاری شرکت گاز روسیه به اتمام رسیده و مراحل نهایی پیش از تولید آن در حال اجرا است و به زودی به عنوان یک فرصت مناسب برای سهم بازار و رشد جریان تولید در زامیاد آغاز خواهد شد.
    مهندس حمیدی تاکید کرد: چند پروژه دیگر توسعه محصول در دستور کار قرار دارد و مطابق برنامه ها به زودی سبد تولیدات زامیاد بسیار پررنگ تر و متنوع تر از گذشته خواهد بود.
    مدیرعامل شرکت زامیاد در خاتمه گفت: شرکت زامیاد به عنوان یکی از با سابقه ترین شرکت های تولیدی در ایران محسوب شده و همپا با سایر اجزا گروه سایپا، در مسیر رشد و توسعه گام برخواهد داشت.
    گفتنی است، دکتر مهدی جمالی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ضمن بازدید از خطوط مختلف تولیدی شرکت زامیاد، در جریان آخرین دستاوردها و توانمندی های فنی این شرکت قرار گرفت.
    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در جریان حضور در خط تولید با کارکنان شاغل در بخش های مختلف تولیدی زامیاد نیز دیدار و گفت و گو کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو