فونیکسریمکسبهتام

رئیس انجمن صنفی جایگاه داران :

تداوم فروش ‌CNG با قیمت ۵۰۰ تومان نیازمند هیات مصوبه دولت است

عصر خودرو : رئیس انجمن صنفی جایگاه داران با تکذیب هر گونه خبری بر ادامه روند فعلی فروش قیمت سی ان جی تا پایان سال گفت: اگر قرار باشد قیمت سی ان جی تا پایان سال ۵۰۰ تومان در هر متر مکعب باشد نیازمند تصویب در هیئت دولت است.

تداوم فروش ‌CNG با قیمت ۵۰۰ تومان نیازمند هیات مصوبه دولت است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، اردشیر دادرس با اشاره به اینکه هنوز هیئت دولت تصمیمی در خصوص ادامه روند فعلی قیمت سی ان جی برای سال جاری اتخاذ نکرده است گفت: قرار است تا پایان تابستان قیمت سی ان جی با همان 500 تومان در هر کیلوگرم فروخته شود و پس از تابستان گزارش ها از نحوه اجرا و مصرف به اطلاع هیئت دولت برسد و اگر قرار باشد این روند ادامه یابد نیازمند مصوبه هیئت دولت است.

    رئیس انجمن صنفی جایگاه داران با تکذیب هر گونه خبری بر ادامه روند فعلی فروش قیمت سی ان جی تا پایان سال گفت: اگر قرار باشد قیمت سی ان جی تا پایان سال 500 تومان در هر متر مکعب باشد نیازمند تصویب در هیئت دولت است.

    وی در ادامه با اشاره به حادثه انفجار سیلندر سی ان جی که در میاندوآب رخ داد گفت: این حادثه منجر به کشته وزخمی شدن 3 نفر از هموطنان شد که نشان می دهد وزارت کشور باید هرچه زودتر روند بازرسی از سیلندرها را آغاز کند تا دیگر شاهد وقوع چنین اتفاقاتی در کشور نباشیم.

    دادرس تصریح کرد: در سال جاری شاهد چندین انفجار در سیلندرهای سی ان جی بودیم که این موضوع نشان می دهد هر چه زودتر وزارت کشور باید دست به کار شود و با همکاری صندوق پشتیبانی صنعت سی ان جی روند بازرسی از سیلندرخودروها را آغاز کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط