فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد

تشدید نظارت پلیس بر تخلفات موتورسواران

کاهش آمار کشته شدگان تصادفات تهران

عصر خودرو : رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برخورد با موتورسوارانی که بصورت فیزیکی یا بوسیله زنجیر چرخ و ... پلاک موتورهای خود را مخدوش می کنند در طرح های ضربتی پلیس در دستور کار قرار دارد.

تشدید نظارت پلیس بر تخلفات موتورسواران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به برخورد پلیس با تخلفات موتورسیکلت سواران گفت: تخلفات این دسته از راکبان آمار بالایی دارد در نتیجه سهم تصادفات موتورسیکلت سواران نیز بیشتر است.

    وی ادامه داد: از سال های گذشته طرح ضربت برای برخورد با تخلفات موتورسیکلت سواران در حال اجرا است و اخیرا نیز از خرداد ماه سال جاری در منطقه 12 که یکی از مناطق پر تردد است، طرح خاصی در حوزه موتورسیکلت ها اجرایی شده که از این طریق به ساماندهی و کنترل این دسته از راکبان پرداخته ایم.

    رئیس پلیس راهور تهران نتایج اجرای طرح برخورد با موتورسواران متخلف در منطقه 12 را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: خوشبختانه تا حد زیادی این کاربران ترافیک ساماندهی شده اند؛ در حال حاضر تمرکز پلیس بیشتر بر موتور سواران منطقه 12 است اما اجرای طرح را برای دیگر مناطق شهر تهران نیز در دستور کارداریم.

    به گفته سردار حسینی یکی از مواردی که پلیس همواره با آن برخورد کرده و در طرح های ضربت نیز در دستور کار خود دارد، برخورد با موتورسوارانی است که بصورت فیزیکی یا بوسیله زنجیر چرخ و ... پلاک موتورهای خود را مخدوش می کنند.

    این مقام ارشد انتظامی از کاهش آمار کشته شدگان تصادفات تهران نیز خبر داد و گفت: در سه ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 15 نفر کمتر کشته شدند.

    وضعیت پلاک های تهران بعد از ایران 99

    رئیس پلیس راهور تهران در خصوص پلاک خودروها پس از  ایران 99 نیز گفت: براساس تدابیر اندیشیده شده شماره سریال پلاک های وسایل نقلیه پس از اتمام پلاک « ایران 99» برای تهران، 10، 20، 30 تا 90 در نظر گرفته شده است.

    وی در خصوص دیگر طرح های پلیس راهور خاطرنشان کرد: در حال حاضر مرحله دوم طرح تابستانه در حال اجرا است که در این مرحله در روزهای تعطیل محور امامزاده داوود از ساعت 16 از میدان کوهسار به سمت بالا دارای محدودیت های ترافیکی است و تنها کسانی که از شمال به جنوب به سمت کن در حرکت هستند، حق تردد دارند.

    به گفته حسینی، پلیس در صورت نیاز به اعمال محدودیت و یک طرفه شدن بخشی از جاده لواسان به سمت قوچک نیز وارد عمل می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو