فونیکسریمکسبهتام

۲پیمانکار جدید ایرانی در راه آزادراه تهران - شمال

عصر خودرو : مدیرعامل آزادراه تهران- شمال با اعلام اینکه تاکنون بدون احتساب تورم ۹۵۰ میلیارد تومان در آزادراه تهران - شمال هزینه شده به نیاز ۵ هزار میلیاردی این پروژه برای اتمام اشاره کرد و گفت: ۲ پیمانکار جدید ایرانی در راه آزادراه هستند.

۲پیمانکار جدید ایرانی در راه آزادراه تهران - شمال
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم ، مهران اعتمادی در حاشیه بازدید خبرنگاران از قطعات آزادراه تهران -شمال اظهار کرد: از خردادماه امسال 5 شرکت ایرانی برای تسریع در ساخت آزادراه تهران - شمال به این پروژه ملحق شدند و به زودی 2 پیمانکار جدید دیگر ایرانی به جمع این پیمانکاران اضافه خواهند شد.

    وی با بیان اینکه برای ساخت قطعه یک آزادراه 1200 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم، تصریح کرد: این قطعه هم‌اکنون 52 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به مدت 1.5 سال متوقف شده بود تا اینکه از اسفند 93 فعالیت جدی در آن آغاز شد.

    مدیرعامل  آزادراه تهران-  شمال با بیان اینکه 2 شرکت ایرانی روسازی و اینترچنج منطقه یک آزادراه تهران - شمال را انجام می‌دهند، بیان کرد: در این قطعه چینی‌ها 20 درصد کار را برعهده دارند و مابقی توسط پیمانکاران ایرانی اجرا می‌شود.

    اعتمادی با بیان اینکه 65 میلیون دلار کار چینی‌ها در آزادراه تهران -شمال باقی مانده است، گفت: براساس پیشرفت فیزیکی پروژه به پیمانکار چینی پول پرداخت می‌شود و هیچ بدهی به این شرکت نداریم.

    وی با بیان اینکه سهم هر کدام از پیمانکاران ایرانی در قطعه یک آزادراه تهران - شمال 6 تا 7 کیلومتر است اظهار داشت: مبلغ قرارداد یکی از پیمانکاران 130 میلیارد تومان است که از 2 ماه پیش تجهیز موقت کارگاه را آغاز کرده و در حال تامین تجهیزات موردنیاز است.

    مدیرعامل  آزادراه تهران-  شمال با تاکید بر اینکه براساس برنامه‌ریزی انجام شده قطعه یک 24 ماه دیگر به اتمام می‌رسد، بیان کرد: سیل هفته گذشته هیچ آسیبی به کارگاه پیمانکاران ایرانی وارد نکرده است.

    اعتمادی با یادآوری اینکه در قطعه یک 88 درصد مشکل مربوط به معارضان حل شده است، افزود: تاکنون 950 میلیارد تومان قرارداد تهران - شمال بدون احتساب تورم هزینه شده است.

    وی با بیان اینکه برای کل پروژه آزادراه تهران - شمال حدود 5 هزار میلیارد تومان نیاز داریم، بیان کرد: برای منطقه یک 1200 و منطقه 2، 450 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

    مدیرعامل  آزادراه تهران-  شمال با بیان اینکه تونل تالون دی 95 به اتمام می‌رسد، تصریح کرد: هیچ تعطیلی در آزادراه تهران - شمال نداریم و منطقه یک ظرف 2 سال آینده  با 10 درصد تلورانس در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

    اعتمادی با بیان اینکه  هیچ وقت با کمبود پول در آزادراه تهران - شمال مواجه نشده‌ایم، گفت: در قطعه 4 آزادراه تهران - شمال نیز 60 میلیارد تومان برای رفع نواقص احتمالی در نظر گرفته شده است.

    وی با اشاره به اینکه چینی دوسوم ماشین‌آلات خود را از کشور خارج می‌کنند گفت: با توجه به اینکه بخشی از این کار اجرا شده و قراراداد چینی‌ها به یک‌سوم تقلیل داده شده، پیمانکار چینی برای خروج حدود 150 درصد ماشین‌آلات از کشور برنامه‌ریزی کرده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو