فونیکسریمکسبهتام

وضعیت اسفبار جاده ورامین -جواد آباد معاون وزیر را به ورامین کشاند

عصر خودرو: وضعیت اسفبار جاده ورامین به جوادآباد و کشته شدن تعدادی از هموطنانمان در این جاده معاون وزیر را به ورامین کشاند تا زمینه رفع مشکلات و موانع موجود بر سر راه اصلاح این جاده را فراهم کند.

وضعیت اسفبار جاده ورامین -جواد آباد معاون وزیر را به ورامین کشاند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، جوادآباد یکی از بخش های شهرستان ورامین به عنوان قطب کشاورزی و دامپروری استان تهران محسوب می شود اما امکانات موجود در این منطقه با نیازهای آن تطابق ندارد.

    یکی از مهمترین موانع و مشکلات پیش روی جوادآباد، وضعیت نامناسب جاده جوادآباد به ورامین است، موضوعی که همواره به عنوان یکی از مطالبات جدی مردم این منطقه محسوب شده است.

    روزانه صدها نفر از جاده جوادآباد عبور می کنند و کم عرض بودن جاده به همراه عدم وجود علائم ایمنی سبب وقوع حوادث ناگواری در این جاده می شود.

    وضعیت اسفبار جاده ورامین به جوادآباد و کشته شدن تعدادی از هموطنانمان در این جاده سبب شد تا مردم جوادآباد دست به نوشتن طوماری به رییس جمهور زده و مطالبه خود را بیان کنند.

    در این طومار که روز جمعه در حاشیه نماز جمعه به امضای نمازگزاران رسید تأکید شد: مردم بیش از چهل روستا که بزرگ‌ترین قطب کشاورزی و دامپروری استان تهران است در مسیر فعلی جاده جوادآباد به ورامین تردد می کنند اما تنها راه دسترسی به مرکز شهرستان و استان به شدت نیازمند ایمنی و حفاظت جانی و مالی است.

    همچنین در این طومار تأکید شده بود: با توجه به حجم بالای تردد در مسیر فوق و کم عرض بود جاده، بارها شاهد تصادفات منجر به فوت بوده ایم که در سانحه اخیر، سه تن از شهروندان عزیز ما فوت شدند و این امر مشکلات روحی و روانی زیادی در منطقه به وجود آورده است.

    در پی این درخواست روز یکشنبه علیرضا محفوظی معاون حقوقی، امورمجلس و هماهنگی استان های وزارت راه و شهرسازی برای پیگیری وضعیت تعریض جاده ورامین به جوادآباد به همراه جمعی از مسئولان شهرستان نظیر سیدحسین نقوی نماینده مردم ورامین، قرچک، پیشوا و جوادآباد در مجلس شورای اسلامی و مسئولان جوادآباد از از این جاده بازدید کرد و در جریان مشکلات و پیگیری های به عمل آمده در خصوص تعریض این جاده قرار گرفت.

    معاون وزیر راه و شهرسازی قرار است تا زمینه رفع مشکلات و موانع موجود بر سر راه اصلاح جاده جوادآباد به ورامین را فراهم آورد.

    معاون وزیر راه و شهرسازی از چند طرحی عمرانی دیگر در دست ساخت این وزارتخانه در شهرستان ورامین نیز دیدن کرد که طرح ساخت تقاطع و پل امام رضا(ع) و پل 15 خرداد در شهر ورامین، تعریض جاده ورامین به آبباریک و چرمشهر، همچنین اتصال جواد آباد به آزادراه قم گرمسار از آن جمله بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو