فونیکسریمکسبهتام

طی حکمی از سوی مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا :

مدیر عامل شرکت گروه سرمایه گذاری سایپا منصوب شد

عصر خودرو : مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا طی حکمی دکتر سید مهدی آستانی را به سمت مدیر عامل و عضو موظف هیات مدیره شرکت گروه سرمایه گذاری سایپا منصوب و از زحمات مهندس محمدرضا صباغی مدیر عامل پیشین این شرکت تقدیر کرد.

مدیر عامل شرکت گروه سرمایه گذاری سایپا منصوب شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز، مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری سایپا با حضور دکتر مهدی جمالی مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد گروه در شرکت سایپا انجام شد.

    مدیر عامل شرکت گروه سرمایه گذاری سایپا منصوب شددکتر جمالی در این مراسم گفت: شرکت سرمایه گذاری سایپا از شرکت های مهم در گروه سایپا است و طی چند سال گذشته آقای صباغی به خوبی توانسته این مجموعه را مدیریت کند.

    وی خاطر نشان کرد: با توجه به بازنشستگی آقای صباغی و نقش مهم و استراتژیک شرکت سرمایه گذاری سایپا در گروه و عملکرد آن در بورس، تصمیم گرفته شد که از آقای دکتر آستانی که از مدیران با سابقه و خوش نام حوزه مالی کشور هستند استفاده شود.

    وی افزود: امیدوارم با حضور دکتر آستانی با توجه به سابقه و توان علمی ایشان و بهره گیری از پتانسیل و توانایی هیات مدیره و مدیران مالی مجموعه در آینده ای نزدیک شاهد رشد و شکوفایی گروه سرمایه گذاری سایپا باشیم.

    در ادامه این جلسه سید محمدرضا صباغی مدیر عامل پیشین شرکت سرمایه گذاری سایپا گفت: امروز در حالی از این مجموعه خداحافظی می کنم که در آستانه بازنشتگی قرار گرفته ام.

    وی افزود: در مدت 3.5 سال خدمت در شرکت سرمایه گذاری سایپا، هیات مدیره این شرکت تمام سعی و تلاش خود را در راستای موفقیت این مجموعه بزرگ انجام داد و لذا از مدیران و هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری سایپا به خاطر زحماتی که برای این مجموعه کشیدند تقدیر و تشکر می کنم.

    وی افزود: شرکت سرمایه گذاری سایپا طی 3 سال گذشته در بین گروه سایپا بالاترین سود را به سهامداران خود اختصاص داد.

    گفتنی است، دکتر آستانی دارای فوق لیسانس MBA و دکترای مدیریت مالی می باشد و سابقه مدیرعاملی در شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان، معاون خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران و معاون مالی بانک صنعت و معدن را دارا می باشد، وی همچنین به مدت 30 سال در حوزه مطبوعات کشور فعالیت مستمر داشته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو