فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در بازدید از مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا:

پروژه توسعه محصول مهمترین اولویت برای آینده گروه سایپاست

عصر خودرو : مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا گفت: در حال حاضر خودروسازان برتر جهانی تمایلی جدی به فعالیت در زمینه تولید خودروهای دیزلی، هیبریدی و الکتریکی دارند و با توجه به امکان استفاده سوخت های پاک و غیرآلاینده در این خودروها، ما نیز باید مسیر این تولیدکنندگان را دنبال کنیم.

پروژه توسعه محصول مهمترین اولویت برای آینده گروه سایپاست
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز، دکتر مهدی جمالی با هدف آشنایی با توانمندی ها و آخرین دستاوردهای مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا از این مجموعه بازدید کرد و در جریان پیشرفت چندین پروژه مهم این مرکز قرار گرفت.

    بر اساس این گزارش مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با حضور در آزمایشگاه های فنی این مرکز، از پروژه های مختلفی نظیر سایپا 212، پلت فرم های SP0 و SP1 بازدید کرد و از نزدیک با مراحل طراحی و تولید محصولات مربوط به این پروژه ها آشنا شد.

    دکتر جمالی در جریان این بازدید با اشاره به اهمیت مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا اظهار کرد: با توجه به این که در حال حاضر پروژه توسعه محصول به عنوان مهم ترین اولویت آینده این گروه محسوب می شود، مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا به دلیل برخورداری از موقعیت و امکانات بسیار پیشرفته فنی و مهندسی و برنامه ریزی برای تحقق اهداف این پروژه از اهمیت فراوانی برخوردار است.

    وی افزود: پروژه های در حال اجرا در این مرکز، به جهت تنوع گسترده و برخورداری از مقوله آینده نگری می توانند راهگشای تنوع سبد تولیدات سایپا شوند.

    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد: با توجه به توانمندی های نیروی انسانی و در اختیار داشتن زمینه های علمی و دانش محوری مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا، این مرکز در حیات آینده گروه نقش قابل توجهی ایفا می کند و باید بیش از قبل مورد توجه قرار گیرد.

    دکتر جمالی با بیان این مطلب که آینده گروه سایپا در گرو فعالیت های کنونی در آزمایشگاه های مرکز تحقیقات سایپا است خاطرنشان کرد: خوشبختانه حرکت های بسیار قابل توجهی در مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا در حال اجرا است که بیان گر تلاش هدفمند و برنامه ریزی شده در این مرکز است.

    وی تصریح کرد: علیرغم مشکلات فراوان مالی و اقتصادی گروه خودروسازی سایپا، همواره تلاش خواهیم کرد هزینه تحقیقات و برنامه ریزی های علمی و پژوهشی مرکز را بی کم و کاست تامین کنیم تا این مرکز بتواند سیاست های توسعه محصول سایپا را در مسیر صحیح و مستمر خود هدایت کند.

    وی همچنین با اشاره به این که ایجاد تنوع در خودروهای تولیدی و محصولات جدیدتر با سوخت های متفاوت و برخوردار از انرژی های پاک باید بیش از گذشته در دستور کار قرار گیرد افزود: در حال حاضر خودروسازان برتر جهانی تمایلی جدی به فعالیت در زمینه تولید خودروهای دیزلی، هیبریدی و الکتریکی دارند و با توجه به امکان استفاده سوخت های پاک و غیرآلاینده در این خودروها، ما نیز باید مسیر این تولیدکنندگان را دنبال کنیم.

    دکتر جمالی در ادامه گفت: پروژه های در دست اقدام مرکز تحقیقات از جذابیت و قابلیت های بسیار خوبی برخوردارند و در صورت تکمیل و عملیاتی شدن تولید این محصولات، قطعاً سهم سایپا در بازارهای داخلی و خارجی افزایش خواهد یافت.

    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در بخش دیگری از اظهارات خود خاطرنشان کرد: با توجه به این که این محصولات در سال های آینده وارد سبد تولیدات گروه سایپا خواهند شد، تمامی شرکت های زیرمجموعه و تامین کننده باید خود را برای مشارکت در این طرح ها آماده ساخته و هماهنگی های لازم را برای تولید و تامین قطعات مورد نیاز فراهم کنند.

    بر اساس این گزارش مهندس علیرضا مصدقی مدیرعامل مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا نیز در جریان این بازدید، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها و دستاوردهای مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا در چند سال اخیر گفت: این مرکز توانسته با درک صحیح از برنامه توسعه محصول سایپا، مشارکتی جدی در اجرای پروژه های مربوطه داشته باشد.

    وی افزود: برنامه های این مرکز مطابق زمان تعریف شده ، در حال اجرا است و بزودی زمینه تحول را در محصولات سایپا فراهم خواهد کرد.

    مدیرعامل مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا با بیان این مطلب که تمامی محصولات در حال طراحی با هدف عرضه در سال های آینده تولید می شوند خاطرنشان کرد: از آن جایی که تحول در عرصه صنعت خودروسازی به صورت مستمر در سطح جهان در حال اجرا است، ما نیز در این مرکز خودروهای خود را با توجه به مقتضیات طراحی سال های آینده آماده تولید خواهیم کرد.

    مهندس علیرضا مصدقی در خاتمه گفت: تنوع محصولات در حال طراحی در مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا بزودی این گروه را مبدل به یکی از خودروسازان برتر منطقه ای و جهانی خواهد کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو