فونیکسریمکسبهتام

تردد کامیون در محور هراز و کندوان ‌ممنوع شد

محدودیت‌‌ ترافیکی پایان هفته جاده‌های منتهی به شمال‌

عصر خودرو : در محور هراز تردد تریلرها همچنین تردد کامیون و کامیونت از ساعت ۰۶:۰۰ تا ۲۴:۰۰ امروز و روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری‌ ممنوع شد؛ در جاده فیروزکوه‌ نیز تردد تریلرها از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز و جمعه هفته جاری، از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع ‌است.

محدودیت‌‌ ترافیکی پایان هفته جاده‌های منتهی به شمال‌
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، بر اساس اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و سامانه‌های هوشمند تردد شمار بر‌خط‌ ‌در حال حاضر به‌ استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده در این گزارش، بقیه محورهای مواصلاتی باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.

    کل تردد ثبت‌شده در شبانه‌روز گذشته‌‌‌‌‌ براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 1530 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 1.5 درصد افزایش را نشان می‌دهد؛ در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 19 درصد، اوج تردد بین ساعات 19 الی 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 الی 5 صبح صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.
    ‌پرترددترین جاده‌های کشور

    آزادراه تهران-کرج‌، آزادراه کرج-تهران،‌‌ ‌آزادراه کرج-قزوین، آزادراه ‌قزوین-کرج،‌ ‌آزادراه ساوه-‌تهران‌، آزادراه تهران-ساوه، محور تهران-شهریار، محور شهریار-تهران‌، آزادراه‌ ‌‌‌تهران-قم‌‌، ‌‌آزادراه ‌قم-تهران‌، محور تبریز-ایلخچی و ایلخچی-تبریز در 24 ساعت گذشته بیشترین ترافیک داشته‌اند.‌‌‌‌

    * محدودیت‌‌های ترافیکی جاده‌های منتهی به شمال تا روز ‌شنبه 17 مرداد‌

    تردد موتورسیکلت از ساعت 12:00 ظهر روز  چهارشنبه 14 مرداد‌ماه الی ساعت 24 روز جمعه 16 مردادماه 94 از محورهای کندوان (کرج- چالوس)، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است؛ تردد موتورسیکلت انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک ، بلامانع خواهد بود.
    ‌تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14:00 روز جمعه 16 مرداد‌ماه تا 01:00 بامداد روز شنبه 17 مردادماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:00 روز جمعه 16مرداد تا 01:00 بامداد روز شنبه مورخ 17 مرداد از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

    در محور کندوان‌ تردد همه تریلرها، کامیون ها و کامیونت‌ها کماکان ممنوع است.

    ‌در محور هراز تردد همه تریلرها تا اطلاع بعدی ممنوع است همینطور تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها از ساعت 06:00 تا 24:00 امروز و روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری‌ از محور ذکر شده ممنوع ‌است.‌

    درمحور فیروزکوه‌ تردد همه تریلرها از ساعت 8 تا 24 روز‌های چهارشنبه ‌و جمعه هفته جاری از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع ‌است.

    ممنوعیت تردد به‌ تفکیک یا اولویت وسایل نقلیه‌

    در محور کرمان ـ راین ـ حسین آباد ـ جیرفت (ساردوئیه ـ جیرفت)، واقع در استان کرمان به‌ دلیل مداخله با ترافیک شهری‏ و تردد در جاذبه‌های گردشگری و عبور 23 کیلومتری از مسیر فرعی، تردد خودروهای سنگین و حاملان فرآورده‌های نفتی ممنوع و مسیر جایگزین محور ترانزیت کرمان ـ دهبکری ـ جیرفت معرفی می‌‌شود؛ تردد وسایل نقلیه سواری در محور فوق بلامانع است.

    محدودیت تردد به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای در آزادراه تهران ـ کرج ـ قزوین‌‌

    آزادراه تهران ـ کرج ـ قزوین (‌باند جنوبی) مقطع واقع در استان البرز‌ تا 24 شهریور‌ روزهای شنبه تا ‌سه‌شنبه هر هفته از ساعت 9 الی 15 به غیر از روزهای چهارشنبه‌، پنجشنبه‌، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و رو‌ز 20 مرداد به دلیل اجرای عملیات درز گیری و روکش آسفالت‌، حدفاصل پل حصارک تا تیر 200 ‌تردد همزمان با اجرای عملیات، با رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.‌

    آزادراه تهران ـ کرج ـ قزوین (‌باند شمالی) مقطع واقع در استان البرز‌ تا 24 شهریور‌ روزهای شنبه تا سه‌شنبه هر هفته از ساعت 23:30 تا 4:30 به غیر از روزهای چهارشنبه‌، پنجشنبه‌، جمعه و ایام تعطیلات رسمی ‌و روز‌ 20 مرداد به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت‌، حدفاصل تیر 200 ‌تا پل حصارک‌ تردد همزمان با اجرای عملیات، با رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

    محدودیت تردد به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای در آزادراه تهران - قم

    آزادراه تهران ـ قم تا روز 31 شهریور ماه 94 ‌روزهای شنبه تا چهار شنبه هر هفته‌ از ساعت 8 الی 18 به غیر از روزهای پنجشنبه‌، جمعه و بعد از ظهر روز سه شنبه به دلیل اجرای عملیات نصب نیوجرسی‌ حدفاصل‌ پل نعلبندان تا عوارضی تهران‌، تردد با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور (‌یک سوم مسیر) همزمان با اجرای عملیات، انجام می‌شود.

    ‌آزادراه تهران ـ قم‌ از مورخ 13 تیر تا 20 شهریور‌ماه 94 ‌روزهای شنبه تا ‌چهار شنبه هر هفته از ساعت 9 الی 16 به غیر از روزهای پنجشنبه‌، جمعه و بعد‌ازظهر روز سه‌شنبه، ایام تعطیلات رسمی به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت‌ تردد با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور ( یک سوم مسیر )همزمان با اجرای عملیات، انجام می‌شود.

    ممنوعیت تردد به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای‌‌

    در محور خرم آباد- نورآباد‌ واقع در استان لرستان روز 19 مرداد‌‌ ساعت 9 الی 14 ‌به‌ دلیل اجرای عملیات ریزش برداری و انفجار‌ حدفاصل کیلومتر 52 تا 53 تردد ممنوع است و به علت زمان کوتاه عملیات محور فاقد مسیر جایگزین است.

    در محور هراز تونل جدید گردنه امامزاده هاشم‌ واقع در استان‌های تهران و مازندران از پنجم مهر تا 30 مهرماه 94 به‌ دلیل اجرای عملیات کارگاهی و ایمن‌سازی تونل‌ مسدود و تردد به صورت رفت و برگشت از گردنه امامزاده هاشم و محورهای فیروزکوه و کندوان انجام می‌شود.

    محور میانه-زنجان‌ واقع در استان آذربایجان شرقی‌‌ تا 29 شهریور‌‌ 94 ‌ساعت 7 الی 20:20 ‌به‌دلیل اجرای عملیات سرامیک دیواره تونل‌ حدفاصل کیلومتر 10 تا 11 ‌مسدود و تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از کنارگذر تونل انجام می‌شود.

    بزرگراه تهران ـ فیروزکوه‌ واقع در استان تهران‌ روزهای شنبه تا چهار‌شنبه هر هفته‌ از ساعت 8 الی 18 به غیر از روزهای پنجشنبه‌، جمعه و بعد از ظهر روز سه‌شنبه و  ایام تعطیلات رسمی به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت‌ حدفاصل آبسرد تا پل شلمبه‌‌ تردد با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور ( یک سوم مسیر ) همزمان با اجرای عملیات، انجام می‌شود.

    محور هراز روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 8 الی 18 به غیر از روزهای پنجشنبه‌، جمعه، بعد از ظهر روز سه‌شنبه و ایام تعطیلات رسمی به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت حدفاصل شهر آبعلی تا رستوران مرمر تردد با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور (یک سوم مسیر) همزمان با اجرای عملیات، انجام می‌شود.

    محور کرج - چالوس (‌کندوان) واقع در استان‌های‌ البرز و مازندران‌ تا 20 شهریور‌ 94 ‌روزهای شنبه تا سه‌شنبه هر هفته‌ از ساعت 7 تا 17 به غیر از روزهای چهار‌شنبه‌، پنجشنبه‌، جمعه و  ایام تعطیلات رسمی به ‌دلیل اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت‌ حدفاصل تونل کندوان تا میدان امیر‌کبیر ‌تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

    ‌همچنین در همین محور ‌(‌کندوان) روزهای شنبه تا سه‌شنبه هر هفته شب‌ها از ساعت 24 الی 15 ‌به غیر از روزهای چهار شنبه، پنجشنبه، جمعه و  ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز 20 مرداد، به دلیل اجرای عملیات بهسازی سیستم‌های روشنایی و تهویه و ایمن سازی تونل کندوان‌، تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط از کنار گذر تونل انجام می‌شود.

    در محور مشهد-فریمان‌ واقع در استان خراسان رضوی‌ تا روز 7 شهریور 94 از ساعت 7 الی 19 ‌به‌ دلیل اجرای عملیات مرمت رویه و اجرای آسفالت حفاظتی ‌حدفاصل کیلومتر 0 تا20 تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    مسافران می‌توانند برای دریافت اطلاعات تفصیلی راه‌ها و خلاصه آخرین وضعیت جاده‌ها، عدد 141 را به شماره 1000141 پیامک کنند.

    در طرح سفرهای تابستانی ‌تردد در جاده‌‌های کشور افزایش یافته است؛‌ رانندگان با رعایت اصول ایمنی، سفری‌ مطمئن خواهند داشت؛ مدت زمان تردد در جاده‌ها از مبدأ تا رسیدن به مقصد هم بخشی از سفر است، بهتر است مسافران از این زمان هم برای بهره‌مندی سفر خود استفاده کنند و فقط به رسیدن به مقصد نیندیشند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو